Op zoek naar batterij voor timer.

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Op zoek naar batterij voor timer.

Bericht door GW »

Hier timer waar batterij niet meer goed van was, die eruit gesloopt. Ondertussen is allemaal wat bij gebleven, en is oude batterij zoek geraakt (of bij chemisch afval per ongeluk gekieperd netjes, laten we 't daar op houden). In handleiding staat dat batterij niet vervangbaar is. Zie nut niet waarom ze dat zo hebben gedaan. Eerder al eens met 3 cmosjes geprobeerd of wat voor elkaar kon krijgen, geen ontploffingen of vonken die er vanaf vlogen, dus volgens mij kan daar prima een geschikt vervangende batterij in. Maar probleem dus dat niet weet welke meer. Misschien hier dat iemand het weet ? De timer is een Flamingo TE624, die op net (mij) vreemd genoeg alleen te vinden is als Elro TE624, te downloaden handleiding is identiek, behalve de naam dan, dus zal zelfde zijn, ziet ook zelfde uit dus. Batterij was soort dikkere variant van cmos die in pc gaat, en volgens mij ook dat binnenkant wat meer naar buiten kwam, dus meer een bobbel aan de min- kant. Hier iemand misschien een idee wat ik moet hebben ? Was 'm ffies, hoop dat ff kon.
smd_lover
Moderator
Moderator
Berichten: 1877
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 12:23
Locatie: prov Groningen.. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door smd_lover »

Hoe zorgvuldiger je als topicstarter je probleem omschrijft, hoe meer kans op adequate reacties en een oplossing.
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Lijkt er wel op, behalve groene randje er omheen. Meen te herinneren dat die hier had iets platter was (in verhouding iig), maar misschien dit 'm wel. Al wel eens zelf op andere site gevonden, maar tweede keer dat kunstje flikken lukte één of andere manier niet, stond daar wel apart bij dat voor timer was, hier wat ruimer mer de omschrijving waar het voor te gebruiken (allemaal) is.
GW
Berichten: 66
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 14:19
Locatie: Leeuwarden. .. .. .. .. .. .

Bericht door GW »

Ps bedankt voor antwoorden nog.
Plaats reactie