|
Op Elektronicaforum.nl is de kans om een antwoord op je vraag te krijgen heel groot. In
overzichtelijke subcategorieën kun je vragen en antwoorden over
elektronica zoeken, plaatsen en beantwoorden.
Elektronica Forum is onderdeel van
Schakelingen
|
Auteur |
Bericht |
floorvanwp
|
|
Naar boven |
|
smd_lover Moderator

Geregistreerd op: 24-3-2009 Berichten: 1798 Woonplaats: prov Groningen.
|
Geplaatst: Do 3 Mrt 2022, 20:11 Onderwerp: |
|
|
De lamp verbruikt 2 Watt.
De accu is 57 Wh.
Dus 57 : 2 = 28,5 uur.
Dat is de theorie... dat haal je in de praktijk niet.
Gezien de foto van de accu en de prijs die erbij staat vermeld zou ik persoonlijk deze niet kopen omdat zowel de werkelijke capaciteit als ook de levensduur een vraagteken is. _________________ Hoe zorgvuldiger je als topicstarter je probleem omschrijft, hoe meer kans op adequate reacties en een oplossing. |
|
Naar boven |
|
floorvanwp
|
Geplaatst: Vr 4 Mrt 2022, 0:01 Onderwerp: |
|
|
Dag smd_lover, dank voor je reactie. Het is dus Wh/W=h. Ook goed om te weten dat jij sceptisch bent over dit product en dat je denkt dat het waarschijnlijk zelfs minder dan 28,5 uur zal zijn. Helaas gaat mijn wandlamp-project dan niet door; een lamp die men ongeveer iedere 5 dagen moet opladen, vind ik niet verkoopbaar. Jammer, ik zal iets anders moeten verzinnen! |
|
Naar boven |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dit forum
|
|