Er zijn 817 resultaten gevonden
- za 28 apr 2012, 9:17
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Avond school
- Reacties: 26
- Weergaves: 57743
Re: Avond school
Binnenkort doe ik avondschool Portugees 
- di 31 jan 2012, 21:29
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: Remote Control Achterruitverwarming inschakelen
- Reacties: 8
- Weergaves: 5789
Re: Remote Control Achterruitverwarming inschakelen
Ik heb sinds vandaag een alarminstallatie in de auto met o.a de mogelijkheid tot starten op afstand. Lekker makkelijk in de wintertijd om de ramen alvast te ontdooien.
De achterruitverwarming moet ik echter handmatig inschakelen en dat wil ik ook automatiseren. De verwarming gaat automatisch uit na ...
De achterruitverwarming moet ik echter handmatig inschakelen en dat wil ik ook automatiseren. De verwarming gaat automatisch uit na ...
- do 26 jan 2012, 20:48
- Forum: School en huiswerk vragen
- Onderwerp: omschakiling via transfo van 380 naar 220
- Reacties: 10
- Weergaves: 25909
- wo 10 aug 2011, 22:10
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: IRled
- Reacties: 2
- Weergaves: 3937
- di 9 aug 2011, 21:52
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: compressor condensator
- Reacties: 5
- Weergaves: 7296
- do 14 jul 2011, 12:20
- Forum: Digitaal
- Onderwerp: Aansturen van een wm8510
- Reacties: 1
- Weergaves: 3963
Aansturen van een wm8510
Hoi,
Ik heb hier een evaluatie bordje van Microchip.
Hier zit een WM8510 Ic op met ADC en DAC ingebouwd. Echter had ik hier graag een 5 bands Equalizer met willen inbouwen. Heeft iemand hier enige ervaring mee?
De bedoeling is dat dat elke band kan ingesteld worden. Via een touchscreen dat al ...
Ik heb hier een evaluatie bordje van Microchip.
Hier zit een WM8510 Ic op met ADC en DAC ingebouwd. Echter had ik hier graag een 5 bands Equalizer met willen inbouwen. Heeft iemand hier enige ervaring mee?
De bedoeling is dat dat elke band kan ingesteld worden. Via een touchscreen dat al ...
- zo 20 mar 2011, 21:04
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: NOORWEGEN
- Reacties: 249
- Weergaves: 1239654
- di 22 feb 2011, 22:07
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: Vragen over het maken van een wind turbine
- Reacties: 7
- Weergaves: 7574
- wo 2 feb 2011, 22:57
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: Defecte ACER AL1521 LCD Monitor, voeding gaat in veiligheid.
- Reacties: 2
- Weergaves: 4575
prijs: tja de staat gaat met meer als de helft lopen. Online kopen is beste optie maar gezien de lage hoeveelheid ook niet aan te raden in u geval. mss ebay
Is nog een transistor of mosfetje in dood. Multimeter nemen en is meten. Meestal staat er dit er maar 1 keer in dus zo vind je dat onderdeel ...
Is nog een transistor of mosfetje in dood. Multimeter nemen en is meten. Meestal staat er dit er maar 1 keer in dus zo vind je dat onderdeel ...
- di 23 nov 2010, 22:19
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Alfa
- Reacties: 5
- Weergaves: 15304
- zo 17 okt 2010, 8:52
- Forum: School en huiswerk vragen
- Onderwerp: Remote controlled car - PLC
- Reacties: 7
- Weergaves: 11849
- vr 8 okt 2010, 19:52
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: Nieuw hier, en gelijk een vraag
- Reacties: 5
- Weergaves: 5120
Re: Nieuw hier, en gelijk een vraag
Blokschema opstellen...
Dan relais, Hoe voorkomen tegen kortsluiting... Dus wisseltjes nemen om motor op te polen. (dacht eerst dat het om naft motor ging)
Dan relais, Hoe voorkomen tegen kortsluiting... Dus wisseltjes nemen om motor op te polen. (dacht eerst dat het om naft motor ging)
- vr 24 sep 2010, 22:50
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: condensatoren
- Reacties: 9
- Weergaves: 24677
- vr 24 sep 2010, 22:43
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: 12 volt 0,5mm2 draad maximaal ampere
- Reacties: 21
- Weergaves: 46227
- di 14 sep 2010, 13:22
- Forum: Vraag & Aanbod
- Onderwerp: te koop: elektronica materiaal voor studenten of hobbyisten
- Reacties: 5
- Weergaves: 12241
- ma 13 sep 2010, 20:49
- Forum: Vraag & Aanbod
- Onderwerp: te koop: elektronica materiaal voor studenten of hobbyisten
- Reacties: 5
- Weergaves: 12241
- zo 5 sep 2010, 9:56
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: hoe kan ik deze motor in werking stellen
- Reacties: 22
- Weergaves: 35831
- zo 5 sep 2010, 0:18
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: solderen
- Reacties: 7
- Weergaves: 7388
- zo 5 sep 2010, 0:15
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: Electrische antenne laten schakelen op autoradio
- Reacties: 10
- Weergaves: 10394
- zo 5 sep 2010, 0:13
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: hoe kan ik deze motor in werking stellen
- Reacties: 22
- Weergaves: 35831
- vr 3 sep 2010, 22:05
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: solderen
- Reacties: 7
- Weergaves: 7388
- vr 3 sep 2010, 19:32
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: hoe kan ik deze motor in werking stellen
- Reacties: 22
- Weergaves: 35831
- vr 3 sep 2010, 13:12
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: hoe kan ik deze motor in werking stellen
- Reacties: 22
- Weergaves: 35831
- vr 3 sep 2010, 9:25
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: hoe kan ik deze motor in werking stellen
- Reacties: 22
- Weergaves: 35831
- ma 23 aug 2010, 9:35
- Forum: School en huiswerk vragen
- Onderwerp: kleine schakeling
- Reacties: 5
- Weergaves: 9632