Hoi iedereen,
Ik ben bezig een begrenzer voor mijn brommer te maken, maar heb niet de juiste waarde elco liggen... kan ik daarvoor 2 elcos in serie zetten, of paralel?
alvast bedankt
Er zijn 1542 resultaten gevonden
- vr 8 apr 2011, 9:57
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: elco paralel of in serie
- Reacties: 1
- Weergaves: 3558
- zo 12 sep 2010, 21:17
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Welk Audio/ video systeem heb je?
- Reacties: 23
- Weergaves: 51760
- ma 15 jun 2009, 16:35
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Even lachen : De Maldivian arc welder
- Reacties: 5
- Weergaves: 12475
- vr 20 mar 2009, 19:38
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Shephards Led Phong Game, Realtime!
- Reacties: 2
- Weergaves: 7615
- di 17 mar 2009, 20:28
- Forum: Digitaal
- Onderwerp: een webcam, en een usb-stick....
- Reacties: 2
- Weergaves: 3673
- di 17 mar 2009, 16:01
- Forum: Vraag & Aanbod
- Onderwerp: gellaccu extra
- Reacties: 2
- Weergaves: 5316
- di 10 mar 2009, 16:55
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: pollin
- Reacties: 4
- Weergaves: 10859
- zo 8 mar 2009, 15:58
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: pollin
- Reacties: 4
- Weergaves: 10859
- zo 8 mar 2009, 15:18
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: pollin
- Reacties: 4
- Weergaves: 10859
pollin
Hallo,
Ik wil voor mijn robot wat dingetjes bestellen bij Pollin, Stynus heeft er ook is besteld maar vertelde dat de verzendkosten zijn verandert,
Wie weet er wat het nu kost? of weet weet er waar het staat? als ik op verder druk bij mijn bestelling moet ik eerst mijn adres enzv invullen, maar ...
Ik wil voor mijn robot wat dingetjes bestellen bij Pollin, Stynus heeft er ook is besteld maar vertelde dat de verzendkosten zijn verandert,
Wie weet er wat het nu kost? of weet weet er waar het staat? als ik op verder druk bij mijn bestelling moet ik eerst mijn adres enzv invullen, maar ...
- zo 8 mar 2009, 14:26
- Forum: Ervaringen
- Onderwerp: AA batterijen
- Reacties: 8
- Weergaves: 26534
- zo 8 mar 2009, 14:23
- Forum: Gezocht
- Onderwerp: robots, electronica of toch niet????
- Reacties: 14
- Weergaves: 16735
- za 7 mar 2009, 10:53
- Forum: Gezocht
- Onderwerp: robots, electronica of toch niet????
- Reacties: 14
- Weergaves: 16735
wat voor robot zou je dan willen maken? is er veel ruimte voor het brein? enzv. ik ben nu een robot aan het bouwen van een 60 cm lang maar dat word meer een robot geinspireerd op een tank, maar dan zonder schietdingen enzo maar met een webcam en wat grijparmpjes, graafbak enzv.
in de bijlage een 1e ...
in de bijlage een 1e ...
- di 3 mar 2009, 21:19
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Komen jullie wel eens op andere forums ?
- Reacties: 18
- Weergaves: 42982
- do 12 feb 2009, 22:01
- Forum: Vraag & Aanbod
- Onderwerp: Elko's/Condensatoren 200v/300v enzz
- Reacties: 3
- Weergaves: 6071
- ma 9 feb 2009, 21:47
- Forum: Vraag & Aanbod
- Onderwerp: Fibers gezocht voor sterrenhemeltje
- Reacties: 5
- Weergaves: 8609
- ma 9 feb 2009, 17:55
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Show je werkplaats
- Reacties: 105
- Weergaves: 175235
- ma 9 feb 2009, 17:40
- Forum: Vraag & Aanbod
- Onderwerp: Fibers gezocht voor sterrenhemeltje
- Reacties: 5
- Weergaves: 8609
- zo 25 jan 2009, 17:24
- Forum: Vraag & Aanbod
- Onderwerp: Gezocht: 220v knipperlicht schakeling (a.d.h.v. schema)
- Reacties: 11
- Weergaves: 15193
- za 17 jan 2009, 14:41
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: NOORWEGEN
- Reacties: 249
- Weergaves: 1239664
- zo 11 jan 2009, 21:22
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Weer of geen weer?
- Reacties: 19
- Weergaves: 37893
- vr 9 jan 2009, 22:52
- Forum: Elektronica algemeen
- Onderwerp: verwarming voor drinkfles
- Reacties: 4
- Weergaves: 5096
- ma 5 jan 2009, 17:30
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Gelukkig nieuwjaar
- Reacties: 20
- Weergaves: 35457
- do 1 jan 2009, 17:00
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Gelukkig nieuwjaar
- Reacties: 20
- Weergaves: 35457
- za 27 dec 2008, 21:30
- Forum: De Huiskamer
- Onderwerp: Komen jullie wel eens op andere forums ?
- Reacties: 18
- Weergaves: 42982