In de eerste plaats wil ik duidelijk maken dat ik heel erg blij ben met dit forum. Op het gebied van elektronica heb ik geen ander forum ontdekt dat ik beter vind. Er is eigenlijk helemaal niets dat in de buurt komt van dit.
Het enige waar ik wel moeite mee heb is dat dit forum erg abstract is. Elektronica is abstract hoor ik jullie zeggen. Mijn vraag is dus eigenlijk, zou dit forum minder abstract kunnen? Zouden jullie dat een verbetering vinden of juist niet? Zouden de eigenaren van de site dat goed vinden of juist niet?
Ik begrijp dat deze site geen club is, zoals de auto site waar ik regelmatig kom, de www.bmwclub2003.nl. Wel wil ik vertellen dat de sfeer die hier heerst het knutselen aan de auto erg bevorderd. Elektronica forum wilt naar de 10000 berichten en de bmw club heeft de 100000 al bereikt. Okay, ik begrijp dat auto's een andere aantrekkingskracht op mensen heeft, waardoor er 1 nul meer is.
Ik ben niet een hooggeleerde. Gewoon een vrouw die zich uit de goot heeft gewerkt en zich daar uit houdt. Ik zeg niets meer dan;"Een minder abstract forum zal meer vruchten afwerpen."
Ik zeg er ook gelijk bij dat de bmwclub leden heeft die elk jaar 40 euro betalen voor lidmaatschap. Maar ik hoor daar nog niet bij. Ik denk dat ik er volgend jaar wel bij ga.
Ene, dan vergeet ik bijna te vermelden, dat als je de top 10 hier bekijkt, iemand heel eenzaam aan de top staat. Wij weten allemaal wie dat is. En dat is niet, zoals bij de bmw club iemand met een Peugeot.
Dus op naar de 100000!? Dan moet die chef wel flink directeur worden om dezelfde percentage te halen, want zoals deze site werkt kan het niet anders! 40000 berichten!? You get my point!
To all my comrads, my Swa's, my SaHbi's, my Arkadash's ,
Do svidanya, Fi amaan Allah
Alle kamaraden van Mandy, Tot Ziens,
In Goede Beveiliging van God