Zwaaibalk
-
Sam Hendrix
-
Mandy
Je kan het beste informeren bij de politie korpsen, want dit doet mij een beetje denken aan de bak die ik op mijn taxi had. Dat werd geleverd door een bedrijf dat alles voor de taxi branche bouwde van meters tot die bakken. Dus de politie korpsen moeten ook zulke bedrijven intern hebben, maar ik denk dat ze je nogal vreemd zullen aan kijken en ik weet niet of ze het je gaan verstrekken.
Je kunt er namelijk een politie auto van bouwen. Jaren geleden hadden die gasten die hier het alleen recht hebben om soft drugs te verkopen (Zoetermeer) een gele taxi gemaakt, maar waarschijnlijk werden ze te veel staande gehouden. Want het was helemaal geen taxi. Ze hadden gewoon een impala overgespoten. Later hadden ze, weet niet of het de zelfde wagen was, een politie impala gemaakt. Iedereen wist natuurlijk dat het geen echte politie auto is.
Ik zou in Oost Europa zoeken, daar doet men niet zo moeilijk, als je maar geld op tafel legt.
Je kunt er namelijk een politie auto van bouwen. Jaren geleden hadden die gasten die hier het alleen recht hebben om soft drugs te verkopen (Zoetermeer) een gele taxi gemaakt, maar waarschijnlijk werden ze te veel staande gehouden. Want het was helemaal geen taxi. Ze hadden gewoon een impala overgespoten. Later hadden ze, weet niet of het de zelfde wagen was, een politie impala gemaakt. Iedereen wist natuurlijk dat het geen echte politie auto is.
Ik zou in Oost Europa zoeken, daar doet men niet zo moeilijk, als je maar geld op tafel legt.
Ik zal morgen bij men garage is zien of die combi voor de export er nog is.
Vroeger had ik zo’n gestelwagen van de gemeente openbaar gekocht maar na verloop van tijd kwamen ze mij melden dat ik er de stikkers moest afdoen dus maar snel verkocht.
Lichtbalken hadden ze er al afgedaan waardoor er gaten in het dak waren.
Vroeger had ik zo’n gestelwagen van de gemeente openbaar gekocht maar na verloop van tijd kwamen ze mij melden dat ik er de stikkers moest afdoen dus maar snel verkocht.
Lichtbalken hadden ze er al afgedaan waardoor er gaten in het dak waren.
Zeggen ze allemaal tot er wansmakelijke Golf II met een jonnie achter het stuur voor je rijdt.Sam Hendrix schreef: En ik wil het hebben als verzamelobject!
- deejayke
- Contacteer:
lol flupke :p (tmoe ni altyd ne golf II zijn bekijk de afbeelding maar
)
politietuning
@ Sam Hendrix, iets doet mij vermoeden dat je dat niet gaat kunnen bemachtigen (ze zullen wss misbruik van het product vermoeden). dus zelf met plexiglas zoiets in elkaar steken of een gewoon zwaailichtje gaan kopen in de licht- en geluidswinkel
grtzzzzz
politietuning
@ Sam Hendrix, iets doet mij vermoeden dat je dat niet gaat kunnen bemachtigen (ze zullen wss misbruik van het product vermoeden). dus zelf met plexiglas zoiets in elkaar steken of een gewoon zwaailichtje gaan kopen in de licht- en geluidswinkel
grtzzzzz
- Bijlagen
-
- flikke.jpg (41.47 KiB) 23984 keer bekeken
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Ben vandaag is gaan kijken bij de garage maar wagen was weg en lichtbalk dus ook.
Ik vrees dat je het zelf moet ontwerpen of je moet alle peugeot en vw garages aflopen want deze geven 1000€ recyclage premie dacht ik
Offtopic:
Met zo’n VW busje van op de foto komen ze de illegale rond de buurt van Brussel uit u tuinhuis halen waarna die mensen na 5 uur terug in u hok komen wonen.
Trouwens de flikken hier in de buurt zijn jonnies dat bumper kleven en boetes geven om s’nachts door het rood te fietsen (175€)
Ik vrees dat je het zelf moet ontwerpen of je moet alle peugeot en vw garages aflopen want deze geven 1000€ recyclage premie dacht ik
Offtopic:
Met zo’n VW busje van op de foto komen ze de illegale rond de buurt van Brussel uit u tuinhuis halen waarna die mensen na 5 uur terug in u hok komen wonen.
Trouwens de flikken hier in de buurt zijn jonnies dat bumper kleven en boetes geven om s’nachts door het rood te fietsen (175€)
Kijk ook eens op mijn website http://www.janfernhout.nl
nou gewoon, in de koffer, ze maaien de voeten van de criminele af, omdat die auto's zo laag liggen.
Zeker de hollandse
die voor lip is bijna een mes...
enja een crimineel kan niet lopen zonder voeten...
allé denk iedereen niet maar kom
*dit is mijn 500ste post
*
Zeker de hollandse
die voor lip is bijna een mes...
enja een crimineel kan niet lopen zonder voeten...
allé denk iedereen niet maar kom
*dit is mijn 500ste post
Liggend Kan Je Sch**ten Maar Het Is Beter Als Je Zit.
-
Sam Hendrix
-
Mat Janssen
- Moderator

of probeer eens www.alibaba.com
de chinezen verkopen alles
de chinezen verkopen alles
alibaba.com wat een naam!
@ sam ik heb wat voor je gezocht en ben hier op uit gekomen
http://cn-huaan.en.alibaba.com/offerdet ... ystem.html
Jens zou een mailtje kunnen sturen of ze je een schema kunnen sturen?
Jens
@ sam ik heb wat voor je gezocht en ben hier op uit gekomen
http://cn-huaan.en.alibaba.com/offerdet ... ystem.html
Jens zou een mailtje kunnen sturen of ze je een schema kunnen sturen?
Jens