bij deze versterker zijn er twee glaszekeringen van 4A gesneuveld (op de voedingslijnen) nu zou ik graag weten of ik deze moet vervangen door 4A snel of 4A traag??
(en geldt deze vervanging van zekeringen voor alle versterkers?)
m.v.g.
sansui AU-2900 integrated amplifier
- deejayke
- Contacteer:
sansui AU-2900 integrated amplifier
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
- deejayke
- Contacteer:
re
inderdaad, laatste vervanging was meer dan 20 jaar geleden (de versterker staat hier al langer dan dat ik geboren ben en is nog nooit iets mis mee of open geweest).
tot mijn grote verbazing zelfs geen dikke stoflaag
dus ik vermoed dat de ouderdom hier de boosdoener was. (heb nu tevens de 'intacte' zekeringen ook vervangen)
het beestje speelt weer heerlijk.
groenten
tot mijn grote verbazing zelfs geen dikke stoflaag
dus ik vermoed dat de ouderdom hier de boosdoener was. (heb nu tevens de 'intacte' zekeringen ook vervangen)
het beestje speelt weer heerlijk.
groenten
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!