PCB ontwerp

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie
Rvl

PCB ontwerp

Bericht door Rvl »

Ik zou enkele pcb's willen laten etsen bij een bedrijf maar nu vraag ik mij af wat de prijs ongeveer zou zijn, en welk bedrijf ik het beste kan contacteren. Ik heb zelf nog niet zoveel ervaring met dit te laten maken dus ik dacht dat er hier iemand mij misschien kon verder helpen. Let wel dat ik zeker niet van plan ben dit zelf te etsen of dit door een andere persoon laat maken. Het is wel degelijk de bedoeling een bedrijf hier voor te vinden aangezien het toch over een behoorlijk aantal pcb's gaat. Ik veronderstel dat ze de instelkosten ook maar 1 keer aanrekenen (indien ik meerdere pcb's van hetzelfde ontwerp wil), en verder per pcb het aantal holes etc aanrekenen.
Zou iemand mij hier wat meer info over kunnen geven. De pcb waar ik het over heb bevindt zich in bijlage. Alvast bedankt voor de eventuele info
Bijlagen
pcb.jpg
pcb.jpg (219.46 KiB) 4632 keer bekeken
Kaz'Duzar

Bericht door Kaz'Duzar »

Ik heb vaak gehoord dat je hier vrij goedkoop professionele printen kunt laten maken: http://www.samenkopen.net/action_products/208611/30636
Het duurt echter wel even voordat je ze in huis hebt, omdat ze in china gemaakt worden.
Mandy

Bericht door Mandy »

Ik heb die link bekeken, maar ik kom op een advertentie dat je een percentage kan verdienen als je een BEDRIJF voor ze regelt.

Dit zie ik heel vaak. Ze etsen wel, maar niet voor particulieren....
Stynus
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Stynus »

het onderste product is gewoon printen laten maken ;)
Met vriendelijke groet,
Stynus
http://www.elektronicastynus.be
Mandy

Bericht door Mandy »

Ahhh cooolie en ze kunnen veel zo te zien!
bazzz

Bericht door bazzz »

klopt je kan daar erg mooie printjes laten maken. kijk maar eens op het forum van die actie en dan vooral bij het fototopic. daar staan wel wat plaatjes.
dj jens
Contacteer:

Bericht door dj jens »

tip: neem zwart of blauw als pcb kleur, die zijn mooi daar :D
Plaats reactie