Ik zou enkele pcb's willen laten etsen bij een bedrijf maar nu vraag ik mij af wat de prijs ongeveer zou zijn, en welk bedrijf ik het beste kan contacteren. Ik heb zelf nog niet zoveel ervaring met dit te laten maken dus ik dacht dat er hier iemand mij misschien kon verder helpen. Let wel dat ik zeker niet van plan ben dit zelf te etsen of dit door een andere persoon laat maken. Het is wel degelijk de bedoeling een bedrijf hier voor te vinden aangezien het toch over een behoorlijk aantal pcb's gaat. Ik veronderstel dat ze de instelkosten ook maar 1 keer aanrekenen (indien ik meerdere pcb's van hetzelfde ontwerp wil), en verder per pcb het aantal holes etc aanrekenen.
Zou iemand mij hier wat meer info over kunnen geven. De pcb waar ik het over heb bevindt zich in bijlage. Alvast bedankt voor de eventuele info
PCB ontwerp
PCB ontwerp
- Bijlagen
-
- pcb.jpg (219.46 KiB) 4632 keer bekeken
Ik heb vaak gehoord dat je hier vrij goedkoop professionele printen kunt laten maken: http://www.samenkopen.net/action_products/208611/30636
Het duurt echter wel even voordat je ze in huis hebt, omdat ze in china gemaakt worden.
Het duurt echter wel even voordat je ze in huis hebt, omdat ze in china gemaakt worden.