Hallo,
Ik weet niet of dat ik de juiste topic heb gekozen voor dit onderwerp maar ik hoop het van wel. Zo niet, m'n excuses.
Ik zit op het moment aangesloten bij Electrabel, maar zoals jullie het al weten, verhoogt Electrabel de prijzen met 20%.
Nu, als ik overschakel naar Essent, zal dat beter zijn? Zijn er nadelen bij Essent? Ik ken de prijzen niet goed, maar ze hebben me wijsgemaakt dat essent goedkoper is. Zoja, is Essent 'beter' dan Electrabel?
Alle uitleg is welkom.
Alvast bedankt.
Dreams
Essent
wij hebben hier thuis stroom van essent. Zo goed als nooit storingen en tja de prijs kan je zelf wel opzoeken. Prijsverschil dus ook;)
kijk ook ff na hoelang je aan je oude contract vastzit, sommige mensen zijn nog wel eens zo slim het op te zeggen en dan ervan uit te gaan dat ze nog een maand stroom via X hebben terwijl dat nog een half jaar duurt en ze oko al stroom geleverd krijgen via Y. En dan maar hard schreeuwen dat ze "plotseling" dubbele maandlasten hebben terwijl ze zelf het contract getekend(en gelezen???) hebben.................
kijk ook ff na hoelang je aan je oude contract vastzit, sommige mensen zijn nog wel eens zo slim het op te zeggen en dan ervan uit te gaan dat ze nog een maand stroom via X hebben terwijl dat nog een half jaar duurt en ze oko al stroom geleverd krijgen via Y. En dan maar hard schreeuwen dat ze "plotseling" dubbele maandlasten hebben terwijl ze zelf het contract getekend(en gelezen???) hebben.................