Hallo,
ik heb een beetje een ongewone vraag. Ik heb gelezen over een elektronisch machine dat je kan helpen bij veel gezondheidsklachten en het zou je ook een energy boost geven. Ik had het graag eens uitgeprobeerd, maar kan het zelf niet maken. Naar het schijnt is het niet moeilijk om te maken, als je wat kennis hebt van electronica natuurlijk, maar die heb ik nu juist niet en daarom wilde ik es vragen of iemand hier op het forum geinteresseerd is om zo'n ding te maken (wil er wel iets voor betalen), want kan het hier nergens kopen.
thx and let me know.
(hieronder meer uitleg over hoe je het maakt en wat het precies is)
http://www.keelynet.com/mexistim/nexcrock.htm
http://www.hbci.com/~wenonah/new/therman.htm
energy cleaner
- deejayke
- Contacteer:
//edit
op de afbeeldingen kan je zelfs zien wat je nodig hebt ( een wisselschakelaar, een groot aantal batterijen en een hoop koperdraad)
zelf geloof ik hier niet 100% in en het is misschien zelfs gevaarlijk...
grtzzz
op de afbeeldingen kan je zelfs zien wat je nodig hebt ( een wisselschakelaar, een groot aantal batterijen en een hoop koperdraad)
zelf geloof ik hier niet 100% in en het is misschien zelfs gevaarlijk...
grtzzz
Laatst gewijzigd door deejayke op do 5 jul 2007, 8:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
-
GvH-E
Ik wil hier niet over gaan discuseren maar wel even een reactie plaatsen.
deejayke: Magnetisme? Hoezo? Het enige magnetisme in het artikel is de relaisspoel. Waarop baseer je je uitspraak betreffende positieve en negatieve "velden" en bijbehorende ziektes met de gevaren??
Deze schakeling produceert helemaal niets maar men probeert tegen kosten leken te bewegen met dit soort "machines" om te gaan.
Het is maar waar je in geloofd en dat is alles!
En dat geloof opzich kan steun geven in een situatie.
Het ligt in de lijn van de Biostabil en magnetische sokken en zolen enz. enz. En dat is overigens wel magnetisch.
Technisch doet het dus niets!! GvH-E
deejayke: Magnetisme? Hoezo? Het enige magnetisme in het artikel is de relaisspoel. Waarop baseer je je uitspraak betreffende positieve en negatieve "velden" en bijbehorende ziektes met de gevaren??
Deze schakeling produceert helemaal niets maar men probeert tegen kosten leken te bewegen met dit soort "machines" om te gaan.
Het is maar waar je in geloofd en dat is alles!
En dat geloof opzich kan steun geven in een situatie.
Het ligt in de lijn van de Biostabil en magnetische sokken en zolen enz. enz. En dat is overigens wel magnetisch.
Technisch doet het dus niets!! GvH-E
- deejayke
- Contacteer:
excuseer even erwarring met de biostabil
tgaat hier dus over de aura.
offtopic: om even verder te gaan over de gevaren... stel je bent negatief en je sluit nog een kwartiertje een negatief veld aan, volgens mij kan dit nooit goed zijn :s maar swat dit termidden.
offtopic: om even verder te gaan over de gevaren... stel je bent negatief en je sluit nog een kwartiertje een negatief veld aan, volgens mij kan dit nooit goed zijn :s maar swat dit termidden.
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
Dit is net zoiets als placebo's
Mensen worden beter daar gaat het toch om !
Of dat nu door iets geestelijks komt of niet maakt niet uit het gaat om de uitkomst.
Hij vraagt of iemand het wilt maken het is zijn geld en zijn gezondheid als hij nou gelooft dat het werkt waarom zou het dan niet werken
Erik.
Mensen worden beter daar gaat het toch om !
Of dat nu door iets geestelijks komt of niet maakt niet uit het gaat om de uitkomst.
Hij vraagt of iemand het wilt maken het is zijn geld en zijn gezondheid als hij nou gelooft dat het werkt waarom zou het dan niet werken
Erik.