Printplaten etsen

Stel hier je overige vragen over elektronica als ze niet in bovenstaande passen.
Plaats reactie

Zou jij gebruik maken van de ets-service van wieltje?

Nee.
3
21%
Het lijkt me wel handig, ik zou het wel een keertje proberen.
6
43%
Ik heb af en toe wel eens een printje nodig, erg handig dus.
3
21%
Natuurlijk, hier zat ik al heel lang op te wachten en ik zou het heel vaak gebruiken.
2
14%

Totaal aantal stemmen: 14

wieltje

Printplaten etsen

Bericht door wieltje »

Ik wil graag weten of er animo is voor geetste printjes. Daarmee bedoel ik dat je het sporenplan naar mij mailt, en dat je dan het printje geetst en geboord thuisgestuurd krijgt.

De prijs zal laag blijven, omdat ik het in de eerste plaats leuk vind om te etsen, en om de mensen die zelf niet kunnen/mogen etsen te kunnen helpen. En een klein zakcentje extra is natuurlijk nooit weg :wink: .

Prijs -inkoop printplaat + benodigdheden (NaCl3 en papier) + verzendkosten + kleine vergoeding- zal voor een printje van 100 * 160 mm rond de 4 euro gaan liggen.

Is hier behoefte aan? laat ff een berichtje achter zodat ik weet of het de moeite is om er een site voor te maken en om printjes in te kopen.
Pee_l

Bericht door Pee_l »

Is dit alleen voor de regio Nederland of zal dit in Belgie ook kunnen?
wieltje

Bericht door wieltje »

Belgie is ook goed, alleen dan worden de verzenkosten ongeveer € 0,50 hoger.
zenderbouwerkloosterhaar
Contacteer:

vergoeding

Bericht door zenderbouwerkloosterhaar »

hoe zo'n kleine vergoeding
wieltje

Bericht door wieltje »

k doe het natuurlijk nie gratis, maar het zal ook niet veel gaan kosten.

Hier heb ik alvast een site gemaakt zodat jullie weten hoeveel het ongeveer gaat kosten. De prijzen zijn nog niet vast, het kan misschien nog een klein beetje veranderen, over 1 of 2 weken ben ik open. Dan zal ik de eventuele wijzigingen in de prijzen invoeren en dan laat ik het hier wel weten.[/url]
wieltje

Ets-handeltje is open!!

Bericht door wieltje »

Inmiddels is mijn site dus klaar en ben ik begonnen met het h andeltje. Kijk op mijn site voor meer info of om te bestellen.
Plaats reactie