Ga maar mee misschien zie je iets in de film om na te bouwen en om voor te stellen op SO. Smakelijk op je verjaardag en hopelijk een GROTE TAART MET VEEL SLAGROOM.
Bijna jarig
- deejayke
- Contacteer:
gelukkige verjaardag dj jens
maak er het beste van
groetjes
groetjes
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
-
Mat Janssen
- Moderator

Verjaardag
Proficiat met je verjaardag Jens en maakt er een fijne dag van. Misschien een foto van uw verjaardagscadeau ! 
bedankt allemaal
gisteravond begon t al een beetje, ik moest mee met de scoop halen ( kijken of er weat aan mankeerde enzv. ) hij werkt verschrikkelijk goed en stazat hier al geinstaleert
verder heb iki vanaochtend ( heel vroeg
) het hele schoolspul gebeuren gekregen, en de nieuwe Elektuur
( mijn zus vertelde toen ze hem haalde kreeg ze hem voor 6 euri
)
en nu straks weer naar school voor het jaarlijkse ''zomerfeest'' daar moet ik 3 kwartier helpen en afbouwen ( is wel leuk ant dan is voor mij de cola gratis
)
verder heb iki vanaochtend ( heel vroeg
en nu straks weer naar school voor het jaarlijkse ''zomerfeest'' daar moet ik 3 kwartier helpen en afbouwen ( is wel leuk ant dan is voor mij de cola gratis
- elektronica amateurtje
- elektronica amateurtje
Bijna jarig
Mooi Toestel 
- elektronica amateurtje