levering elektuur rampzalig
levering elektuur rampzalig
zijn er meer problemen die de laatste tijd problemen hebben met de leveringen van hun maandblad.
ik heb nu inmiddels 3x het blad te laat ontvangen ( 1 week te laat) en nu deze keer helemaal niet ontvangen.
heb er nu ook een officiele klacht van gemaakt en kenbaar gemaakt indien het niet per direct opgelost wordt dat ik het abbonoment per direct op zal zeggen.
ik heb nu inmiddels 3x het blad te laat ontvangen ( 1 week te laat) en nu deze keer helemaal niet ontvangen.
heb er nu ook een officiele klacht van gemaakt en kenbaar gemaakt indien het niet per direct opgelost wordt dat ik het abbonoment per direct op zal zeggen.
mail: cheeta [AT} derbi-club *PUNT! com
msn: awinius {AT! derbi-club ^PUNT# com
-
Mat Janssen
- Moderator

- deejayke
- Contacteer:
deze maand was deze eerste keer dat ie wat laterwas als anders, maar geen probleem denk ik dan
als hij maar in de bus ligt tegen december
groenten
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
inmiddels gebeld, antwoord voor de 3de x... ja probleem ligt bij de bezorgdienst... selektmail...
begin dit nu wel een erg afgeknaagd excuus te vinden.. dan zorg je of voor een andere bezorgdienst. aangezien ik niet de enigste ben met deze klacht.
begin dit nu wel een erg afgeknaagd excuus te vinden.. dan zorg je of voor een andere bezorgdienst. aangezien ik niet de enigste ben met deze klacht.
Hallo,
Ik heb hetzelfde in Amsterdam gehad met het blad C'T dat ook via selektmail werd bezorgd.
Ik heb opgezegd. (we hebben op de zaak ook en abbo.)
Groeten,
Bertus
Ik heb hetzelfde in Amsterdam gehad met het blad C'T dat ook via selektmail werd bezorgd.
Ik heb opgezegd. (we hebben op de zaak ook en abbo.)
Groeten,
Bertus
Je hoeft niet alles te weten,als je het maar weet te vinden.
Als je iets vraagt lijk je misschien dom.
Als je niets vraagt blijf je dom.
Ik beantwoord geen vragen in PM's.
Dit gaat voorbij aan de ideeen van het forum,
het delen van informatie.
Als je iets vraagt lijk je misschien dom.
Als je niets vraagt blijf je dom.
Ik beantwoord geen vragen in PM's.
Dit gaat voorbij aan de ideeen van het forum,
het delen van informatie.
cheeta schreef:inmiddels gebeld, antwoord voor de 3de x... ja probleem ligt bij de bezorgdienst... selektmail...
Ik heb een blad wat gewoon door de ptt bezorgt wordt ook al staat er normaal iets van sandd op ofzo.
Bij ons is de selektmail eerder dan de ptt, die komt 's morgens vroeg al
- elektronica amateurtje
hmm en ze presteren het weer voor de zoveelste keer,, WEER NIET OP TIJD BEZORGT!.
op mijn mail wordt gewoon totaal niet gereageerd...
bij deze raad ik iedereen af een elektuur abbonoment te nemen!
HET ZIJN OPLICHTERS
zie mijn toelichting op elektuur forum..
aangezien ze geen reactie geven en ik via de telefoon wordt afgesnauwd.. heb ik het helaas op deze manier moeten doen
ik heb nog nooit zoveel ellende gehad.. en heb al heel veel gekocht over internet.
op mijn mail wordt gewoon totaal niet gereageerd...
bij deze raad ik iedereen af een elektuur abbonoment te nemen!
HET ZIJN OPLICHTERS
zie mijn toelichting op elektuur forum..
aangezien ze geen reactie geven en ik via de telefoon wordt afgesnauwd.. heb ik het helaas op deze manier moeten doen
ik heb nog nooit zoveel ellende gehad.. en heb al heel veel gekocht over internet.
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mandy
Ik wil er af en toe in kijken,maar tegenwoordig is hij altijd uitverkocht in de boekhandel. Vroeger lag er erg veel Elektuur in de winkel en had je veel buitenlandse varianten. Die buitenlandse blaadjes zie ik helemaal niet meer.
Voorlopig vind ik de Elektuur te moeilijk voor mij om er een abbo op te nemen. Oef, dat was ie in mijn jeugd ook al...
Voorlopig vind ik de Elektuur te moeilijk voor mij om er een abbo op te nemen. Oef, dat was ie in mijn jeugd ook al...