De kappen van de sprintscooter van m'n vriendin gaan voortaan dienst doen op de straatscooter. En dan heb je verlichting nodig (licht/remlicht/knipperlicht). Dit wil ik gaan maken mbv LEDjes. Het gaat om onderstaande achterkant (de 2 geschakelde rondjes bovenaan).

En dit patroon moet erin komen

De rode puntjes moet het normale licht worden. De donkerrode puntjes moeten de remlichten worden en de oranje puntjes de knipperlichten.
Verder moet er aan de voorkant aan beide kanten nog een knipperlicht komen a 3 LEDjes per zijde.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? De LEDjes zullen 3mm zijn en ze worden gemonteerd met LED houders.
Voor de knipperlichtfunctie heb ik de volgende LEDjes gevonden

DC stroom duty 100% 20 mA
Spanning 2,1 V
Lichtsterkte 20 mcd
Golflengte 635 nm
Knipper frequentie 2 Hz
Behuizing diffuus oranje
Hoek 80 graden
Sperspanning 5 V
Sperstroom (5V) 10 µA
Piekstroom PWM, Ton=1 msec Duty 1/20 180 mA
Of kan ik deze LEDjes ook laten knipperen (behuizing is nl helder net als de rest van de LEDjes)?

Spanning 2,1 V
Lichtsterkte 3000 mcd
Golflengte 585 nm
Behuizing water clear
Hoek 25 graden
Sperspanning 5 V
Sperstroom (5V) 10 µA
En voor de verlichting en het remlicht wil ik deze LEDjes gebruiken

Spanning 1,8 V
Lichtsterkte 3000 mcd
Golflengte 660 nm
Behuizing water clear
Hoek 25 graden
Sperspanning 5 V
Sperstroom (5V) 10 µA
Kunnen de rode LEDjes ook minder fel branden als 3000mcd? Anders is het normale licht net zo fel als het remlicht wat wellicht onduidelijk overkomt. En is 20mcd voor de knipperlicht LEDjes voldoende zichtbaar?
In de scooter zit een accu van 12V. Ik weet niet of deze precies 12V levert en dit ook continu levert. Is dit van belang en eventueel tegen te gaan zodat hij een constante spanning levert?