Corona rand
Corona rand
Ik heb een ozoncel van 2 gram en rechts van het slangetje op de rand van het metaal op het glas heb ik aan de buitenzijde een corona rand aan de buitenzijde. Hoe kan ik deze zo maken dat ie weg is want ik wil de corona aan de binnenkant hebben en niet aan de buitenkant natuurlijk. De hoogspanning is zo'n 10 kv wat er op staat. Wie heeft het verlossende antwoord? Zie foto als bijlage.
- Bijlagen
-
- 06042010095 (Small).jpg (28.64 KiB) 6444 keer bekeken
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

Toch weer erg goed schoon maken, misschien de oude naad opvullen met een 2 componenten spul. Anti corona spuiten als alles goed gedroogd is. De anti corona ook laten drogen.
Een potlood streep aan de binnenkant maken zodat de corona daar kan beginnen en hopen maar dat het werkt.
Een potlood streep aan de binnenkant maken zodat de corona daar kan beginnen en hopen maar dat het werkt.
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd
Nu weer een nieuwe poging gedaan.
Het geluk was dat de buurman ff langskwam en die bouwt ovens voor de broodbakkers en had het er ff over met hem. En zij hebben een speciale soort van siliconekit wat boven de 285 graden kan. Vanavond dat spul erop gebaggerd en lijkt dicht nu. De tijd moet et leren maar ik hoop dat dat wel werkt.
Het geluk was dat de buurman ff langskwam en die bouwt ovens voor de broodbakkers en had het er ff over met hem. En zij hebben een speciale soort van siliconekit wat boven de 285 graden kan. Vanavond dat spul erop gebaggerd en lijkt dicht nu. De tijd moet et leren maar ik hoop dat dat wel werkt.