Goeiedag,
Ik zal even de situatie proberen uit te leggen. Ik heb thuis een 2 tal audio boxen staan die verbonden zijn met een centrale regel eenheid ( versterker ) waarop je bass en volume kan regelen. Allemaal redelijk basic en goedkoop. Ik heb echter hier ook nog een versterker staan van de jaren 90 ( werkt nog altijd ! ). Het leek mij een leuk projectje om deze 2 proberen te schakelen op elkaar.
Dus ik heb een input die van mijn pc komt. Deze geeft signaal naar de eenheid van mijn audio. Deze versterkt en zet het signaal om en stuurt dit dan naar de boxen als geluid. Voor elke box is er een output voorzien. Ik zou nu graag de grote versterker erbij schakelen ? Waar moet ik beginnen zoeken ? de ohmse weerstand van de versterker bedraagt 12K5 . Zowel versterker als audio van pc worden aangesloten op 230V. Iemand die me wat op weg kan helpen ?
Alvast bedankt. Moest het onduidelijk zijn laat het me dan weten , dan zal ik foto's posten !
Homemade versterking.
Dus ik beschik over een pc audio systeem. Dit bestaat uit een grote box met ee nvolume knop en van hieruit gaat het naar de 2 speakers link en rechts voor de pc stereo sound. Ik heb dan nog een versterker voor gitaren staan die ik dus wil aansluiten op dit pc audio systeem? Voor goeie harde bass . Ik vroeg me af of dit mogelyk is?