Mijn maat heeft zijn UBC3500XLT op een 12V voeding aangesloten.
Gevolg: Rookwolkje, brandluchtje en een 'dode' ontvanger
Ik heb eea opengemaakt en van binnen bekeken en ik zie dat er één of twee diodes uitgefikt zijn.

De componenten zijn niet meer goed leesbaar, dus ik heb mijn eigen UBC ook maar even open gemaakt. Hier zijn de componenten wel goed leesbaar.

De vragen die ik heb zijn deze:
1) Kan iemand de kapotte componenten volledig identificeren? Wat moet ik bestellen?
2) Is het denkbaar dat ik met het vervangen van deze componenten de ontvanger weer aan de praat krijg?
Ben benieuwd naar reacties.
