Zelf ben ik bezig een nieuwe behuizing te maken van een bestaand product. Ik heb het bestaande product gedemonteerd en wil deze binnenkort in de nieuwe behuizing steken zodra deze klaar is. Alles lijkt goed, echter zit ik wel met 1 probleem.
Zelf heb ik een printplaat welke ik moet overzetten naar de nieuwe behuizing. Op deze printplaat zitten 2 detectie ogen die detecteren wanneer er een balletje passeert in een buis. De buis heb ik eruit gehaald en dit wordt binnenkort een veel grotere buis. In de nieuwe behuizing moeten deze 2 detectie ogen op een nieuwe plaatst worden gebracht en met dat deze vast op de printplaat zit gaat dit niet zomaar.
Wat ik wil doen is het volgende.
De 2 ogen zitten met beentjes vast op de printplaat. Ik zou deze beentjes willen doorknippen en vervolgens de ogen op de juiste plaatst willen brengen. Vervolgens zou ik tussen de afgeknipte beentjes een draad willen solderen zodat deze weer goed vast zit.
Dit is eigenlijk de enige oplossing die ik voor handen heb om dit te laten werken. Echter heb ik geen idee of dit wel een slim idee is om detectie ogen te gaan doorknippen en solderen.
Foto van de printplaat met detectie ogen: