nu met de nieuwe versie, siemens logo 8 loop ik tegen een probleem aan.
bij het overzetten van de bestanden PC--->PLC krijg ik de fout melding dat mijn IP adres niet overeen komt met die van mijn plc .
gelijk stellen van mijn IP werkt niet en krijg daarna als nog een fout melding.
ik heb hem trouwens aan gesloten via Ethernet .
kan iemand mij hier mee helpen ?
vriendelijke groet kevin
