Ik heb een craftsman alfa20t joystick die ik wil gebruiken om een sitepower boegschroef te besturen. Nu heeft deze diverse beveiligingen waaronder drasdbreuk detectie. Als ik de joystick aansluit gaat deze aan. En geeft geen foutmelding. Maar zodra ik de boegschroef ga bedienen gaat het relais klaperen ik weet vrij zeker dat dit met die draadbreuk detectie te maken heeft.
Ik krijg nergens informatie hoe dit door de joystick gemeten word. Hoe zou ik dit kunnen oplossen of omzeilen?
Draadbreukdetectie boegschroef joystick
-
Bart smetsers
- Berichten: 1
- Lid geworden op: do 2 apr 2026, 15:24
-
Mat Janssen
- Moderator

- Berichten: 11590
- Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
- Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .
Re: Draadbreukdetectie boegschroef joystick
Kun je hem niet openmaken en toch de draden afzonderlijk doormeten van begin tot eind?
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd