Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar een mp3, waarbij een pieptoon voortdurend wisseld van linker audio kanaal naar rechter audio kanaal. Dit ivm ipod zelfbouw carkit. Ik ben niet in staat om een dergelijke audio sample zelf te fabriceren en dacht dat er mischien wel iemand hier was die dit heeft liggen en eventueel als downloadable wil sturen. Het moet wel mp3 zijn
alvast bedankt voor de moeite.
groet Bastiaan
Sample
Hoi,
Ik heb het niet liggen, maar vond het wel een leuke uitdaging.
dit heb ik ff in mekaar geknutseld:
f = 1KHz (frequentie van het signaal)
T = 1sec (1Hz) (Periode tijd)
http://s89791319.onlinehome.us/mmovies/1KHz-1Hz.mp3
Als het signaal een andere frequentie moet hebben, of een andere periode tijd dan moet je het maar zeggen en pas ik het wel aan.
mvg, Erik
Ik heb het niet liggen, maar vond het wel een leuke uitdaging.
dit heb ik ff in mekaar geknutseld:
f = 1KHz (frequentie van het signaal)
T = 1sec (1Hz) (Periode tijd)
http://s89791319.onlinehome.us/mmovies/1KHz-1Hz.mp3
Als het signaal een andere frequentie moet hebben, of een andere periode tijd dan moet je het maar zeggen en pas ik het wel aan.
mvg, Erik
- deejayke
- Contacteer:
moet er een bepaalde snelheid inzitten?
welke toon wil je? (hoog, midden, bass)
en hoe lang moet deze duren?
grtzzz
welke toon wil je? (hoog, midden, bass)
en hoe lang moet deze duren?
grtzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Dank u!
Bedankt Erik sorry voor mijn late reply, maar ben jarig vandaag en dus weinig achter de comp gezeten. Dit is perfect. Ik zal even kort vertellen waarvoor ik de sample nodig heb.
Het is voor mijn Ipod Carkit die ik wil bouwen. Maar de connector die erbij geleverd word is een typisch apple ding klein maar fijn zeg maar en ook niet vrij in de handel te halen. Aangezien de kabel die ik nu heb met die plug eraan niet volledig geaderd is moet ik pijlen waar de audio kanalen zitten. ik heb een schema maar wil zeker weten dat het klopt wat daar staat. vandaar dat ik dit met een kleine speaker ga testen waarbij jouw sample perfect is. Op die manier kan ik dus precies pijlen welke pin voor linker audio kanaal is en welke voor het rechter. Eenmaal uitgedokterd is het puur de bekabeling maken aan de connector en aansluiten maar aan een verterker en zou ik in theorie mijn ipod CarKit klaar hebben.
In ieder geval harstikke bedankt voor het maken van de sample! Ben er gelukkig mee.
groet Bastiaan
Het is voor mijn Ipod Carkit die ik wil bouwen. Maar de connector die erbij geleverd word is een typisch apple ding klein maar fijn zeg maar en ook niet vrij in de handel te halen. Aangezien de kabel die ik nu heb met die plug eraan niet volledig geaderd is moet ik pijlen waar de audio kanalen zitten. ik heb een schema maar wil zeker weten dat het klopt wat daar staat. vandaar dat ik dit met een kleine speaker ga testen waarbij jouw sample perfect is. Op die manier kan ik dus precies pijlen welke pin voor linker audio kanaal is en welke voor het rechter. Eenmaal uitgedokterd is het puur de bekabeling maken aan de connector en aansluiten maar aan een verterker en zou ik in theorie mijn ipod CarKit klaar hebben.
In ieder geval harstikke bedankt voor het maken van de sample! Ben er gelukkig mee.
groet Bastiaan