Ik heb in mijn peugeot partner een auto radio zitten waar het volume steeds terug loopt naar 0
Kan iemand deze a-technicus hier mee helpen wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat ik moet doen?
auto radio peugeot partner
- Stynus
- Site Admin

- Contacteer:
Mijn autoradio (in een opel astra) heeft soms hetzelfde. Dan staat de volumeknop in een positie waarin de knop net wel/niet contact maakt met het naar beneden contact.
Mijn oplossig: Wat eraan draaien tot je een stand hebt waar het niet in gebeurd en dan de knoppen op het stuur gebruiken om het volume aan te passen.
Mijn oplossig: Wat eraan draaien tot je een stand hebt waar het niet in gebeurd en dan de knoppen op het stuur gebruiken om het volume aan te passen.
-
smileythebest
- Contacteer:
Stynus, Wat voor Astra heb je ? een Astra H (vanaf 2004) met stuurwielbediening?stynus schreef:Mijn autoradio (in een opel astra) heeft soms hetzelfde. Dan staat de volumeknop in een positie waarin de knop net wel/niet contact maakt met het naar beneden contact.
zoja dan is het een slechte massa van de stuurwielbediening. deze komt vanaf de CIM (Colum Integrated Module) dat stuurapparaat achter het stuur waar de sleutel ook in komt.