Voorstellen

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
Sa_reno
Berichten: 11
Lid geworden op: za 14 dec 2019, 12:54
Locatie: Wijk bij Duurstede

Voorstellen

Bericht door Sa_reno »

Geen idee of dit hier gebruikelijk is maar dan toch maar:

Sa_Reno, ook wel Sander, 42. Getrouwd en zoontje van 3.

Ik ben verre van een elektronicus maar ik vind het bouwen van dingen gewoon erg leuk. Voor de theorie achter de elektronica heb ik genoeg boeken die ik regelmatig raadpleeg voor oa het berekenen van bepaalde waardes en het lezen van schema's. Soms ook om mijn geheugen qua terminologie op te frissen.

Daarnaast ben ik enthousiast bezig met Arduino, Raspberry, vPython, Processing3 en Fusion360 (voor mijn 3d Printer).

Naast dit alles werk ik graag aan alles wat radiografisch is, behalve vliegtuigen (veel te duur en te snel stuk haha). Deze RC hobby combineer ik graag met elektronica.

Waar ik absoluut niets van weet zijn de producten die er qua elektronica te verkrijgen zijn en wat ze doen. Natuurlijk kan ik googlen maar als ik het bestaan er niet van weet, is het lastig zoeken.

Dit kan er soms toe leiden dat ik wat koppig/eigenwijs kan overkomen. Ik stel mezelf vaak een doel cq. functionaliteit en laat me dan niet snel van dat plan afpraten. Kan-Niet/Wil-Niet/Mag-Niet liggen wat mij betreft als snel naast elkaar in het graf.

Dus bij deze alvast mijn excuses als ik koppig ben, vaak ben ik dat wel omdat ik me een beetje ingelezen heb.

Verder hoop ik hier op een leuke tijd waar ik veel van mag leren zodat ik later anderen ook kan ondersteunen.

Groet, Sander :D
Mat Janssen
Moderator
Moderator
Berichten: 11503
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 18:36
Locatie: nederweert. .. .. .. .. .. .. .. .. .

Bericht door Mat Janssen »

Welkom, Sander, We zien wel af we je kunnen helpen aan de hand van je vragen. Tot spoedig.
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
Plaats reactie