Hallo,
Kennen jullie kicad en ltspice?
Met kicad kun je schemas tekenen en omzetten in een PCB:
https://www.kicad.org/
https://en.wikipedia.org/wiki/KiCad
Met ltspice kun je ook schemas teken en het resultaat simuleren:
https://www.analog.com/en/resources/des ... lator.html
https://en.wikipedia.org/wiki/LTspice
Bertus
Kennen jullie kicad en ltspice?
Kennen jullie kicad en ltspice?
Je hoeft niet alles te weten,als je het maar weet te vinden.
Als je iets vraagt lijk je misschien dom.
Als je niets vraagt blijf je dom.
Ik beantwoord geen vragen in PM's.
Dit gaat voorbij aan de ideeen van het forum,
het delen van informatie.
Als je iets vraagt lijk je misschien dom.
Als je niets vraagt blijf je dom.
Ik beantwoord geen vragen in PM's.
Dit gaat voorbij aan de ideeen van het forum,
het delen van informatie.
- Stynus
- Site Admin

- Berichten: 5968
- Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 20:45
- Locatie: Overpelt (België)
- Contacteer:
Re: Kennen jullie kicad en ltspice?
Kicad heb ik hier al een tijd in gebruik. In het begin wat zoeken waar alles zit, maar werkt heel goed
.
-
smd_lover
- Moderator

- Berichten: 1954
- Lid geworden op: di 24 mar 2009, 12:23
- Locatie: prov Groningen.. .. .. .. .. .. .. .
Re: Kennen jullie kicad en ltspice?
Ik heb altijd met Ultiboard gewerkt, maar sinds 2 jaar ben ik overgestapt naar Kicad. Bevalt prima.
Hoe zorgvuldiger je als topicstarter je probleem omschrijft, hoe meer kans op adequate reacties en een oplossing.