mijn zoon heeft een rcauto van tomy.. hij doet het even en stopt weer..je wacht een paar seconden en dan doet hij het weer een paar tellen..stopt weer...je wacht weer even.. drukt de knop in en hij rijdt weer een seconde of wat en stopt weer..
alle batterijen zijn vol.. het ledje op de auto brand als je hem aan zet..
op de zender zit een switch die je ingedrukt houd alszijnde aan-knop
het is net alsof er een condensatortje oplaad en weer ontlaad...hahaha, ik heb er verder weinig benul van, weet wel wat maar niet veel... is er iemand die mij ietwat zou kunnen onderwijzen hierin??
in de zender word gebruik gemaakt van een crystal..40.675
maar in de auto zie ik alleen een ic en een hoop transistoren en weerstandjes..en 1 spoeltje... hoe ontvangt deze, waardoor word de 40.675 freq. bepaalt in de auto(ontvanger)
vriendelijke groeten Spikey
rc auto stopt steeds
-
White_Noise
Dat is van hieruit moeilijk te zeggen. TOmy had ik als kind ook. Het is eigenlijk rotzooi. Het staat leuk in de winkel, het maakt kinderen gek, maar voor dit soort dingen kan je beter het echte spul kopen, dat is Tamiya.
Dat moet je wel zelf in elkaar bouwen. Ik kreeg op een gegeven moment ook dit probleem, dit kwam doordat het autootje aan was blijven staan. Technisch weet ik niet wat er dan kapot kan gaan. Nadat die dode batterijen er uit gehaald waren, heeft dat autootje nooit meer goed gedaan.
White_Noise
Dat moet je wel zelf in elkaar bouwen. Ik kreeg op een gegeven moment ook dit probleem, dit kwam doordat het autootje aan was blijven staan. Technisch weet ik niet wat er dan kapot kan gaan. Nadat die dode batterijen er uit gehaald waren, heeft dat autootje nooit meer goed gedaan.
White_Noise
Re: rc auto stopt steeds
kan het niet gewoon een los contactje zijn? Dat het contactje contact maakt als de auto stilstaat maar zodra je gaat rijden dat het contact verbroken wordt? Dan is het gewoon simpel even je soldeerbout erop en klaarspikey420 schreef:mijn zoon heeft een rcauto van tomy.. hij doet het even en stopt weer..je wacht een paar seconden en dan doet hij het weer een paar tellen..stopt weer...je wacht weer even.. drukt de knop in en hij rijdt weer een seconde of wat en stopt weer..
Zijn er verder nog bruine plekken of zwarte plekken te zien op de printplaat
?
grtz Bas
-
JARI NETWORKS
Had ik ook al bijna gedaan met lcd display,
gelukkig zei Mat dat ik hem wel kon opsturen, zodat hij m na kon kijken.
tot zaterdag
gelukkig zei Mat dat ik hem wel kon opsturen, zodat hij m na kon kijken.
tot zaterdag
http://pent.no/Vaer.aspx?ID=84337
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog