Ik ben voor thuis op zoek naar een apparaat die de volgende aspecten in één heeft:
dvd speler + recorder
cd speler + recorder
radiotuner
harde schijf om mn muziek op te zetten
wireless boxen
Bestaat dit en zo ja wat is de kwaliteit hiervan? Wat zijn de aanraders op dit gebied (met eventuele prijsstellingen) wetende dat ik hier niet op wil bezuinigen?
Alvast bedankt
combi-apparaat
- elektronica amateurtje
dvd-speler + recorder en cdspeler + recoder in een is niet moeilijk te vinden denk ik, zoiets met een harde schijf moet ook nog te vinden zijn maar die radiotuner daar twijfel ik over.
Wireless boxen heb ik nog niet gezien.
Wireless boxen heb ik nog niet gezien.
met vriendelijke groenten robin.
Mijn favoriete wet:De wet van de minste
inspanning.
Those about to rock salute you !!
Mijn favoriete wet:De wet van de minste
inspanning.
Those about to rock salute you !!
Moet het persé in 1 zijn ? Want ik denk indd ook dat dat lastig gaat worden..
Waar je wel naar zou kunnen kijken zijn de sony setjes, deze heeft een dvd/hdd-recorder en een versterker + tuner.
draadloze boxen.. maar geen recorders
all-in one, maar niet draadloos
Waar je wel naar zou kunnen kijken zijn de sony setjes, deze heeft een dvd/hdd-recorder en een versterker + tuner.
don't make the music, be it 
- deejayke
- Contacteer:
ik denk dat je het beste zelf een 'keten' samen stelt
dus verschillende toestellen, als er dan een stuk gaat kan je met de rest toh nog iets doen
cd recorder met harde schijf (kan je meestal ook met beluisteren)
dvd recorder(kan je ook meestal met afspelen)
am-fm tuner (radiotuner)
groenten
dus verschillende toestellen, als er dan een stuk gaat kan je met de rest toh nog iets doen
cd recorder met harde schijf (kan je meestal ook met beluisteren)
dvd recorder(kan je ook meestal met afspelen)
am-fm tuner (radiotuner)
groenten
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
Hang die all in one boxuitgangen aan het input van die draadloze boxen.NBeat schreef:Moet het persé in 1 zijn ? Want ik denk indd ook dat dat lastig gaat worden..
kost handen vol met geld, maar het is dat wel wzt je zoekt
- deejayke
- Contacteer:
wat misschien ook een optie is, is een mini pc. kan je een dvd writer op aansluiten (speelt en neemt zowel cd als dvd op). mogelijkheid tot i-net radio. en ze zijn compact...
groenten...
groenten...
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
Hmm, dat is geen slecht idee.
Er bestaan zelfs mini-pc's die speciaal zijn ontworpen voor dit doel (met natuurlijk de leuke extra dat hij nog meer kan.. zoals spelletjes en tekstverwerken enz.
Deze barebones zoals ze officieel heten kunnen bijvoorbeeld aan de voorkant een hele interface hebben om een hifi installatie na te bootsen, op deze manier heb je niet direct een toetsenbord / muis / monitor nodig om deze pc te bedienen. Hang in deze pc dan een (goede) tunercard (PCIe ??) en je kan ook tv kijken en radio luisteren (AM/FM - ether / kabel) draadloze boxjes, ook geen probleem, hier zijn waarschijnlijk genoeg kits voor te vinden (misschien via usb??) Op deze manier kan je alles goed afstemmen op elkaar door de juiste software / drivers te installeren en de door jou gewenste interface (software) te gebruiken)
Google bijvoorbeeld eens op "barebone hifi" of op "barebone theater"
Veel succes!
Er bestaan zelfs mini-pc's die speciaal zijn ontworpen voor dit doel (met natuurlijk de leuke extra dat hij nog meer kan.. zoals spelletjes en tekstverwerken enz.
Deze barebones zoals ze officieel heten kunnen bijvoorbeeld aan de voorkant een hele interface hebben om een hifi installatie na te bootsen, op deze manier heb je niet direct een toetsenbord / muis / monitor nodig om deze pc te bedienen. Hang in deze pc dan een (goede) tunercard (PCIe ??) en je kan ook tv kijken en radio luisteren (AM/FM - ether / kabel) draadloze boxjes, ook geen probleem, hier zijn waarschijnlijk genoeg kits voor te vinden (misschien via usb??) Op deze manier kan je alles goed afstemmen op elkaar door de juiste software / drivers te installeren en de door jou gewenste interface (software) te gebruiken)
Google bijvoorbeeld eens op "barebone hifi" of op "barebone theater"
Veel succes!
don't make the music, be it