een webcam, en een usb-stick....

Alle vragen m.b.t digitale schakelingen m.b.v. losse i.c's
en oplossingen m.b.v. PIC processoren.
Plaats reactie

Modulair een robot opbouwen

Peiling eindigde op do 26 mar 2009, 23:50

Dé manier om je project optimaal te krijgen?
2
100%
Beperkt je in de mogelijkheden
0
Geen stemmen
Vind ik niets, ik wil gelijk met alles kunnen experimenteren.
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

D'Artagnan

een webcam, en een usb-stick....

Bericht door D'Artagnan »

Als ik die twee heb en ik wil zonder poespas beeld van de webcam op de usbstick zetten, wat heb ik dan voor schema nodig? Ik stel minimale eisen aan het beeld, laten we zeggen, de webcam bepaald... :D
tja.....en als het dan niet werkt is meestal "gewoon" de batterij leeg of een "stekkertje" eruit..., maar we leren veel van al die electronica "uitbouwen".... ;-)
Stynus
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Stynus »

Dan zal je een usb host moeten schrijven die de cam uitleest en op die usb stick zet. Een pc dus eigenlijk :p

Kijk eens naar mini itx bordjes. Als je het echt zelf wil programeren compleet kan je bij altera meen ik een fpga bord kopen met cam en usb host erbij. Kost wel een dikke 1000€ meen ik.
Met vriendelijke groet,
Stynus
http://www.elektronicastynus.be
dj jens
Contacteer:

Bericht door dj jens »

warom neem je geen composiet (zo heet die geloof ik (gewoon RGB kleuren kamera met 3 RGB kabels) camera en zet je er een ic achter voor het beeld te verzenden. de ontvanger ontvangt het en zend het via zo een tv kaart je pc binnen en je neemt het op je pc op.

je kan er natuurlijk ook gewoon een acer aspire one op zetten dan ben je voor 300 euro klaar en kan je heel je robot baseren op die laptop :P
Plaats reactie