Service manual philips autoradio

Zoek je iets? Plaats het hier!
Plaats reactie
bleekie

Bericht door bleekie »

Ik ben op zoek naar het service manual van een al wat gedateerde philips autoradio type 22DC711/00. Ik wil van deze autoradio de versterkers gebruiken en ben dus op zoek geweest naar de wisselschakelaar tussen radio en cassettespeler. Maar ik ben bang dat ik er zonder schema en printlayout niet uitkom. Ik heb philips consumer care al gemail maar daar verwezen ze me naar Siemens/VDO. En deze zeggendat zij geen service manuals kunnen leveren. Ik heb op internet gezocht en kon na betaling van € 13,22 bij manuals-in-pdf het service manual bestellen. Nu ben ik een beetje huiverig want ik kon op de site geen enkele verwijzing vinden wie er achter deze site zit. Maar misschien kan iemand mij helpen aan het service manual of heeft iemand ervaring met het bestellen op manuals-in-pdf .
Bij voorbaat mijn hartelijke dank
Bleekie
Mandy

Bericht door Mandy »

http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/ ... A/58R.html

Hier moet ook iets bij zitten, maar het is nogal zoeken naar een naald in een hooiberg. Hopelijk ben je hier al niet eerder geweest. Ik was doorgestuurd via een Bulgaars Elektronika forum.
Mandy

Bericht door Mandy »

Sorry, bestand gaat niet open. Valt niet mee zeg!
bleekie

Bericht door bleekie »

Mandy,

Bedankt voor je zoektocht maar ik was al eerder op deze sites geweest.
Van eserviceinfo site waartoe jij verwijst kub je .rom bestanden gedowloaden. Dit zij binaire bestanden die alleen te openen zijn met de software die bij een eprommer behoren. En je begrijpt het al in deze rom file zit de code opgeslagen van de antiediefstal beveiliging. Vervang dit gedeelte van autoradio eprom en je kunt de bij de file code intoetsen en de radio gebruiken. Deze site is dus een oosteuropeese boevensite. gezien ook het feit dat manual-online gesitueerd is in Polen ben ik een beetje huiverig om geld naar hun over te maken en daarvoor niets terug te zien.
dj jens
Contacteer:

Bericht door dj jens »

www.schematheek.com moet er ook iets staan over datasheets
Stynus weet hier meer van af :wink:

greetz jens
Plaats reactie