Hoi,
Is het mogelijk om een klein/miniatuur zendertje te maken dat zo'n 5cm verder te detecteren is met een ontvangertje? (Niet verder)
De ontvanger hoeft alleen maar een stuur(hoog)signaal af te geven als hij het door de zender afgegeven signaal detecteert. Het verzonden signaal hoeft dus niets bijzonders te zijn.
Groetjes,
R-J
P.s. Het ontvangertje moet natuurlijk niet op signalen reageren van buitenaf, maar alleen op die van de zender.
Miniatuurzender/ontvanger
ik denk datie meer bedoeld dat 1 ontvanger van 1 zender ontvangt. of reageerd op.
dus als je bijv met je zendertje langs een ontvangertje komt datie kan zien dat er iemand langs is geweest, of dat er een poortje opengaat of wat dan ook.... dus dat ik met mijn zendertje er wel door kan maar iemand anders met een ander signaal niet (1 die er niet op is afgesteld..)
dat zou ik tenminste doen met zo iets dergelijks..
dus als je bijv met je zendertje langs een ontvangertje komt datie kan zien dat er iemand langs is geweest, of dat er een poortje opengaat of wat dan ook.... dus dat ik met mijn zendertje er wel door kan maar iemand anders met een ander signaal niet (1 die er niet op is afgesteld..)
dat zou ik tenminste doen met zo iets dergelijks..
Weet je het niet?? Dan weet Mat het wel...