Ik heb een monitor staan en op het scherm heb je verschillende plekken van kleuren. Volgens mij is er iemand met een magneet over geweest.
Hoe kan ik het scherm terug normaal krijgen??
Wouter
Monitor met kleuren
-
JARI NETWORKS
als er echt iemand met een magneet bij je beeldscherm is geweest, moet het na verloop van tijd wel weer wegtrekken, maar mss heb je je monitor in de buurt van een adaptor staan, deze wil ook nog weleens het beeld vervormen
Groetjes Jan
Groetjes Jan
http://pent.no/Vaer.aspx?ID=84337
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
- Stynus
- Site Admin

- Contacteer:
Krijg je een "pats" als je op die knop duwt?Wody schreef:Heb het al in het menu geprobeerd op die knop te drukken en er veranderd niets.
Kan ook zijn dat het niet door een magneet komt he.
Want staat bij iemand anders.
Misschien is er iets stuk aan?
als dat niet zo is werkt dat niet en word bij het scherm aanzetten ook niet gedemagnetiseerd.
Of het ook door iets anders kan komen weet ik niet.
na verloop van tijd trekken plekken door magnetisatie wel gedeeltelijk weg. dit kan echt wel een paar maanden duren hoor en meestal gaat het ook niet volledig weg, maar het is dat of een nieuwe monitor kopen indien het beeld te erg is om aan te zien....
kameraad van me heeft ooit zijn scherm met het vervoeren voor een lan party in de kofferbak naast een subwoofer gezet, die zen beeld was dus volledig om zeep. hij heeft het gewoon aangezet een paar uurtjes per dag en na een maand was het grootste deel al weg en kon je het voor normaal gebruik( internet en toestanden) toch wel weer gebruiken...
mvg
ronny
kameraad van me heeft ooit zijn scherm met het vervoeren voor een lan party in de kofferbak naast een subwoofer gezet, die zen beeld was dus volledig om zeep. hij heeft het gewoon aangezet een paar uurtjes per dag en na een maand was het grootste deel al weg en kon je het voor normaal gebruik( internet en toestanden) toch wel weer gebruiken...
mvg
ronny
tis altijd watt 
-
Mat Janssen
- Moderator