hey heb er al eens een vraag opgezet met zelfde titel...
heb tevergeefs gezocht naar een idee vor onze gip...
spijtig genoeg mogen we de ledkubus dus niet bouwen want die zagen e wel zitten! dan nu weer de vraag heeft iemand nog ideen??please... alvast bedankt
GIP elektronica
www.elektronicastynus.be/projecten/temp ... egelingGIP
ik weet niet of de link werk maar stynus ( ook hier op forum ) heeft het ook gemaakt
ik weet niet of de link werk maar stynus ( ook hier op forum ) heeft het ook gemaakt
- Stynus
- Site Admin

- Contacteer:
http://elektronicastynus.be/Projecten/GIP/index.phpdj jens schreef:www.elektronicastynus.be/projecten/temp ... egelingGIP
dat is de goede link.
Maar dat maken is niet aan te raden want die PID parameters enzo valt vies tegen. (was er gelukkig wel door
En als je het zelf moet betalen ben je denk ik 1000€ armer.
Laatst gewijzigd door Stynus op do 21 jun 2007, 23:37, 2 keer totaal gewijzigd.
- deejayke
- Contacteer:
stynus,
zoiets heb ik ook moeten doen voor mn GIP (eindwerk)
maar dan een fotocapsule de gewenste temperatuur laten krijgen en de uitlezing en regeling via pc, we hebben als interface de basic stamp 2 gebruikt
was inderdaad wat sukkelwerk die PID regeling
maar plezant
@hubbie, het dmx systeem in dit forum is een heeeeeel mooi project als eindwerk, een moderne liftbesturing zou ook mooi zijn... een volledig alarmsysteem verbonden met telefoon/gsm en dergelijke... ideen genoeg dus
grtzzz
zoiets heb ik ook moeten doen voor mn GIP (eindwerk)
maar dan een fotocapsule de gewenste temperatuur laten krijgen en de uitlezing en regeling via pc, we hebben als interface de basic stamp 2 gebruikt
@hubbie, het dmx systeem in dit forum is een heeeeeel mooi project als eindwerk, een moderne liftbesturing zou ook mooi zijn... een volledig alarmsysteem verbonden met telefoon/gsm en dergelijke... ideen genoeg dus
grtzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro