Bij geen problemen gaat de boel morgen ochtend over, geeft wel 1,5 uur downtime.
Nieuwe server | verhuisd
-
Arjan
- Site Admin

- Contacteer:
Nieuwe server | verhuisd
Zoals ik lang geleden al eens gezegd heb, mag elektronicaforum.nl naar een eigen server, hebben we mooiere adressen, elektronicaforum.nl ipv lux-mundi.nl/EF . Hopelijk goed voor positionering bij google.nl Testversie draait op http://test2.elektronicaforum.nl . Aangezien er gentoo op staat en mysql 4.1 per se unicode moet ondersteunen en ik dat er niet uit krijg, wordt het forum daar gecodeerd met Unicode. Ik weet niet of iedere browser dat ondersteund, dus als je ff wilt kijken op http://test2.elektronicaforum.nl/viewto ... 3336#23562 of de o met een streepje goed is, en bovenaan de pagina subcategorieën goed geschreven is, ben ik je dankbaar. Verder mag je alles uittesten, alles zou moeten werken behalve t zoeken (anders was database zo groot
) en mailtjes komen waarschijnlijk van vage afzender(en wordt al licht als spam gezien). Die 2 komen nog goed. Oja en de laatste attachements staan er nog niet op, slecht tm maandag.
Bij geen problemen gaat de boel morgen ochtend over, geeft wel 1,5 uur downtime.
Laatst gewijzigd door Arjan op vr 13 okt 2006, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Condensators? Kan je dat eten?
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
Arjan
- Site Admin

- Contacteer:
Zo mensen die www.electronicaforum.nl intypen (met een c) krijgen het vanaf nu ook te zien dat ze fout zitten 
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Arjan
- Site Admin

- Contacteer:
Op lux-mundi.nl/EF/ heb ik 301 (permanent moved) foutmeldingen gezet+nieuwe adres, dat is google safe geloof ik. En nee heb nog een raid, ben nog op zoek naar goedkoop 2de hands 2de harde schijfje, + reserve pc als deze kapot gaat. Tot die tijd geregeld back ups maken, nog ff uitzoeken hoe dat automatisch gaat. Server staat bij mn ouders.
Binnenkort paar foto'tjes
Binnenkort paar foto'tjes
- Stynus
- Site Admin

- Contacteer:
ik zou gewoon een nieuwe hd kopen zovele kosten die niet meer tegenwoordig.
Edit:
En backups maken moet je toch voor als er wat misgaat (virus ofzo)
Edit:
En backups maken moet je toch voor als er wat misgaat (virus ofzo)
Laatst gewijzigd door Stynus op za 14 okt 2006, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stynus
- Site Admin

- Contacteer:
jens voor deze site is 40gig meeer als genoeg volgens mij.
En een schijfje van 40gig kost meen ik 35€.
Als je er 1 tweedehands koopt weet je nooit wat die schijf allemaal heeft meegemaakt enzo. Je kan geluk hebben maar ook dat de schijf ooit gevallen is en er een kras op de platters staat of dat hij al heel veel draai uren heeft .
En een schijfje van 40gig kost meen ik 35€.
Als je er 1 tweedehands koopt weet je nooit wat die schijf allemaal heeft meegemaakt enzo. Je kan geluk hebben maar ook dat de schijf ooit gevallen is en er een kras op de platters staat of dat hij al heel veel draai uren heeft .
dit forum
ok dus hebt ik het goed begrepen dat deze forum weg gaat
maar jullie hebben er ook een site bij daarvoor een gunst wat doen jullie met de site die hier op dit forum staat houden jullie die of mag ik die misschien krijgen en oplappen en zo
maar jullie hebben er ook een site bij daarvoor een gunst wat doen jullie met de site die hier op dit forum staat houden jullie die of mag ik die misschien krijgen en oplappen en zo
de zendamateur aan het werk en als hobby elektronica
verhuising
dus ik kan de site wat op deze forum staat niet overnemen ofzo
de zendamateur aan het werk en als hobby elektronica
-
Arjan
- Site Admin

- Contacteer:
Nieuwe harde schijven kosten inderdaar niet zo erg veel zie ik nu. En 40 gig is veel meer dan zat, met 1 gig kan het forum jaren vooruit, en Gentoo heeft aan 3 gig ook wel genoeg. Maar mn mail staat er ook op, plus nog wat meer. Heb nu 10 gig, is genoeg (maar houd niet over)
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator