zang weghalen
-
Mandy
zang weghalen
Ik wil zang weghalen van muziek, want ik wil meedoen met een songfestival. Weet iemand hoe je dat doet? Ja ik weet dat het lastig gaat en dat de orginele muziek aangetast word, maar anders kan ik helemaal niet meedoen.
Wat zijn liedjes die aanslaan? Ik hou van Russisch en Duits, maar denk niet dat het publiek het kan waarderen.
Mandy
Wat zijn liedjes die aanslaan? Ik hou van Russisch en Duits, maar denk niet dat het publiek het kan waarderen.
Mandy
Hoi Mandy,
Ik kwam dit tegen:
http://users.otenet.gr/~athsam/remove_s ... signal.htm
Wellicht kun je hier wat mee
Succes
Greetz,
Marten
Ik kwam dit tegen:
http://users.otenet.gr/~athsam/remove_s ... signal.htm
Wellicht kun je hier wat mee
Succes
Greetz,
Marten
Greetz,
Marten
Marten
-
Mat Janssen
- Moderator

Dit gaat ook heel goed met software hoor.
Ik gebruik daar een oud programma voor. Cooledit nl.Tegenwoordig wordt dit door een andere firma onder een andere naam geleverd.
Je leest je audio in. Dan druk je op een paar knoppen, en weg is je zang.
Dit alles zit gewoon in dat programma.
Ik gebruik daar een oud programma voor. Cooledit nl.Tegenwoordig wordt dit door een andere firma onder een andere naam geleverd.
Je leest je audio in. Dan druk je op een paar knoppen, en weg is je zang.
Dit alles zit gewoon in dat programma.
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd
-
kaweezonderkap
- deejayke
- Contacteer:
als je het software matig wil doen kan ik virtual pc dj aanraden... in de laatste nieuwe (ook demo) zit zo een voice-cut functie, dan worden de frequenties weggehaald, en als je dan opneemt (met dat programma ook mogelijk) dan heb je je muziek zonder zang 
ps: de klank is wel wat doffer
grtzzz
ps: de klank is wel wat doffer
grtzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Dit kan je doen met Eq-en maar je zal dan altijd ook andere dingen mee weg filteren wat je niet wilt, dus het gaat er wel leeg van klinken.
Wat je ook kan doen is de acapella er van zoeken en doormiddel van anti geluid het er uit filteren werkt een stuk beter.
Ik hou trouwens ook wel van op zun russisch
Wat je ook kan doen is de acapella er van zoeken en doormiddel van anti geluid het er uit filteren werkt een stuk beter.
Ik hou trouwens ook wel van op zun russisch