Race of the Classics 2007

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
Mandy

Race of the Classics 2007

Bericht door Mandy »

Zondag word het schitterend zomer weer!

Ik denk dat ik richting Zeeland ga, omdat ik daar zelden kom en Noordwijk een beetje beu ben. (Was afgelopen Pasen nogal saai.)

Zondag zullen alle schepen van de Race of the Classics in de haven van Rotterdam te bewonderen zijn, welke precies, kijk even op www.rotc.nl dan weet je zeker dat je naar de juiste haven gaat.

Dit zijn de teams die mee doen.

Team Delft (scheepsbouwkunde)
Team Domstad (studentenvereniging C.S. Veritas)
Team Enschede
Team Erasmus
Team Haagsehogeschool
Team Haarlem
Team Leeuwarden
Team Hogeschool Leiden
Team Leiden
Team nhtv breda
Team Nijmegen
Team Nyenrode
Team svtotus
Team Tuna Delft
Team Vrije Universiteit
Team Wageningen
Mandy

Bericht door Mandy »

Tjonge jonge, 300 km gereden in minder dan 24 uur inclusief slapen. Ik was naar de disco gegaan, kennis gemaakt met een nieuwe muziekstroming die dubstep heet als ik mij niet vergis. Keiharde monotone dreun muziek, kan je goed formules op studeren met een notitieboekje.
(Heb ik niet van mezelf hoor, dat idee van een 2 meter lange student gepikt, die ik de hele nacht met zijn handen zag dansen in februari op een cybergothic feest in dezelfde disco.)

H6 Opamps
At= -R2/R3 , A0 = Uuit/ (U+)-(U-)
'

Ik kan in die disco als geluidstechnicus werken op vrijwillige basis, maar dan ga ik wel dopjes regelen.

Ik kwam om 4:00 am thuis en dacht zal ik al naar Den Bosch gaan? maar eh viel in slaap op de bank.

Voor mijn administratie moest ik naar Den Bosch, dus ging ik van daaruit naar de Parkhaven. Het was erg mooi, met de Erasmus brug op de achtergrond en tussen al die wolkenkrabbers en dure restaurents waar je lamsoren en dure ijsjes met lange namen kan eten, (yuck gelukkig ben ik vegetarier!)

Die studenten van de Delftse boot vonden het maar niks dat ze naast Leiden stonden. De leukste opmerking die ik hoorde was: "Vaag dat wij worden gesponserd door een bank die over 2 jaar niet meer bestaat!"

Met Team Nijmegen heb ik een Ola Cornetto gegeten in de Portland grillroom toen de avond viel. Ik herkende nog wat gezichten van de Volvo Ocean Race lezing bij de boten. Veel fotos geschoten met een wegwerp kamera, een kadootje van de verzekerings agent die mij helpt met de 900 Aegon Premium Optimum aandelen waar ik van af wil. Rechtzaak of geen rechtzaak, die chef gaat de stukken bekijken.

Op weg naar mijn auto zag ik nog een rijke Hindoestaan met een M6 cabrio, misschien de eigenaar van een van die monsterlijke restaurents. De radiator van mijn bescheiden BMW had ook dorst. Alweer omrijden door Rotterdam, vanwege de marathon...

Als de foto's zijn gelukt zal ik hier wat posten. Nu ga ik plat :wink:
dj jens
Contacteer:

Bericht door dj jens »

Jumpstyle bedoel je?
NBeat
Contacteer:

Bericht door NBeat »

nee, dubstep is wat anders als jumpstyle

dit is dubstep: dubstep

en dit is jumpstyle: Jumpstyle

Let vooral op het verschil in tempo, het verschil in bass en het verschil in breaks (pauzes)
don't make the music, be it ;)
bazzz

Bericht door bazzz »

jou dubstep link is 66.9mb groot:P
NBeat
Contacteer:

Bericht door NBeat »

hmm.. dat kan opzich wel kloppen :oops:.. het is namelijk een mix ;) google anders even, of zoek op youtube, die wil ook nog wel s met iets komen
don't make the music, be it ;)
Plaats reactie