hier komt het dan.
weet u of het mogelijk/doebaar is om en 17inch tft/lcd monitor uit een laptop om te bouwen naar een digitale fotolijst met sd/cf kaart lezer erin?
ik ben op het idee gekomen na een artikel in de elektuur pas, over badges die een telefoon schermpje gebruikten en afbeeldingen loopte.
ik ken intussen de uiterste basis voor c++ maar ik weet nog niet hoe dat moet met prints (ik hoop binnenkort een PIC programmer te maken met PICs)
ik kan alle onderdelen uit de laptop mee nemen, dus als er iemand zou kunnen reageren met wat ik minimaal mee moet nemen, zou dat handig zijn. als het voor 8u vanochtend is kan ik het vandaag nog mee nemen, anders moet het later.
alvast heel erg bedankt,
Alex de Jonge
PS, de functies die ik graag zou willen hebben zijn pauze/play (zodat mensen een foto beter kunnen zien als ze erom vragen) voor en achteruit spoelen (om snel een foto op te zoeken) en heel misschien iets om de brightness mee in te stellen (potmetertje)
digitale fotolijst
digitale fotolijst
Weet je het niet?? Dan weet Mat het wel...
ziet er zeker goed te doen uit.. 
*gaat een lijstje maken met benodigd heden*
lijkt erop dat ik alleen nog een CF kaart nodig heb en een IDE-CF adapter.
en intern geheugen..
bedankt..
maar nog een problempje, gaatie niet erg warm worden?
dat is een van mijn grotere zorgen als ik hem ga ophangen .
*gaat een lijstje maken met benodigd heden*
lijkt erop dat ik alleen nog een CF kaart nodig heb en een IDE-CF adapter.
en intern geheugen..
bedankt..
maar nog een problempje, gaatie niet erg warm worden?
dat is een van mijn grotere zorgen als ik hem ga ophangen .
best misschien beetje van de muur verwijderen...
Als je wil hou alles goed bij wat je gedaan hebt :p ik zou dit ook wel eens graag realiseren, maar dan zou ik het graag aansluiten aan mijn pc... en ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is, maar het zou leuk zijn mocht je op elk scherm iets anders kunnen doen verschijnen...
Als je wil hou alles goed bij wat je gedaan hebt :p ik zou dit ook wel eens graag realiseren, maar dan zou ik het graag aansluiten aan mijn pc... en ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is, maar het zou leuk zijn mocht je op elk scherm iets anders kunnen doen verschijnen...
If I'm not back in 5 minutes... just wait longer!
Direct aan je PC is natuurlijk heel simpel.. je haalt je de voet van een kant en klaar scherm, hangt die op aan de muur, en begin binnen je OS een slideshow op dat scherm, met windows is dat heel makelijk te reasliseren (ik werk zelf altijd met twee schermen op mijn PC,) en met 2 programmas voor slideshows, kun je op 2 schermen iets andrers laten zien. (tenzij je 1 programma twee keer kan opstarte, maar die heb ik niet op mijn pc)
Het project lijkt momenteel nergens heen te gaan, het is of het beeldscherm, of de laptop die kapot is. Hoe dan ook, als ik hem aan zet gaat er een LEDje aan, maar gebeurt er niets op het beeldscherm, na zon 20 seconde valt het LEDje ook uit.
dus ik vermoed dat de laptop zelf het begeven heeft.
Het project lijkt momenteel nergens heen te gaan, het is of het beeldscherm, of de laptop die kapot is. Hoe dan ook, als ik hem aan zet gaat er een LEDje aan, maar gebeurt er niets op het beeldscherm, na zon 20 seconde valt het LEDje ook uit.
dus ik vermoed dat de laptop zelf het begeven heeft.