Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een connector welke voorkomt dat mijn voedingskabel kinkt. Ik heb een motor bevestigt op een draaiende gedeelte mijn voeding staat stil en draait niet mee. Na verloop van tijd kinkt (krult) mijn voedingskabel dus op. Wat is hier tegen te doen? Zijn hier speciale connectors voor? Ik heb het het Grote Farnell Boek er al op nageslagen maar kan niets vinden.
Groetjes,
Slarc
Anti Kink Connector?
Zou denk niet eens zon verkeerde oplossing zijn. Zowel de plus als de min is dan natuurlijk meteen geregeld. Hoe zou het zitten met de betrouwbaarheid? Het is niet zo dat het geheel heel hard ronddraaid maar wel voor lange periodes achter elkaar. Zijn er eventueel nog andere oplossingen? Ik ga zowieso nog even verder Googlen, maar alvast bedankt!
edit: Ik heb even gezocht en er is inderdaad wel wat te vinden mbt sleepringen, slip rings en rotary joints. Nu nog een leverancier want volgens mij hebben Conrad en Farnell ze niet
edit: Ik heb even gezocht en er is inderdaad wel wat te vinden mbt sleepringen, slip rings en rotary joints. Nu nog een leverancier want volgens mij hebben Conrad en Farnell ze niet