auto radio Kenwood kdc-m7024

Stel hier je vragen over audioapparatuur en audioschakelingen
Plaats reactie
kanki

auto radio Kenwood kdc-m7024

Bericht door kanki »

ik heb een probleem met mijn auto radio als ik de sleutel in het contact steek en ik draai hem en de radio start geeft hij de laatste tijd vaak een Mech error aan.
hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen.

alvast bedankt
Mat Janssen
Moderator
Moderator

Bericht door Mat Janssen »

Verteld jou boekje niks hierover?
Meestal staat ergens achter in dat soort boekjes de meest voorkomende fouten met hun oplossingen.
Wanneer Mech mechanisch betekend zou er iets met je cassette speler of cd speler kunnen zijn. Mechanisch geblokkeerd omdat er nog iets inzit??
signature ruimte te huur ;-)
Verhuurd :!:
kanki

Bericht door kanki »

ja dat klopt maar het probleem is dat toen ik hem nieuw kocht hij deze problemen niet kende maar nu bijna 4 maanden verder doet hij dit ineens.
en het gekke is dat hij het de ene keer wel doet en de andere keer niet.
deejayke
Contacteer:

re:

Bericht door deejayke »

daar je hem nieuw hebt gekocht en hy blijkbaar maar 4 maand oud is zou ik er terug mee gaan van waar je hem gekocht hebt, want waarschynlijk heb je er nog garantie op :wink: ik weet niet hoor, maar dat zou ik toch doen :wink: grtzzzzzzzz
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom :D
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
Robvh

Bericht door Robvh »

Hmm klinkt alsof het loopwerk ergens vastloopt of dat er een sensor niet helemaal lekker is. Lijkt me trouwens wel vroeg na 4 maanden. Ik weet niet of je het al opgelost hebt maar ik zou zeker opletten met het demonteren van loopwerk. (Mocht je hem zelf willen repareren).
Plaats reactie