stynus schreef:Dan zijn de hd's toen toch snel goedkoper geworden sinds 1988 :p.
Ik hoorde van men nonkel dat hij toen 40000Bef (1000€) betaalde voor een hd van 20MB.
je kan ze ook het beste uit een ouwe pc slopen he

haha, teller op 0 bandje spoelen en play drukken, vloeken als de band niet op het goede nummer stond!! wat een tijd. Als ik nog denk aan Geos je wist geen eens wat je er mee moest doen!zorro schreef:Spijts de beperkingen van de eerste computers werden er toen al serieuze programma's ontwikkeld. De toenmalige eigenaars waren heel gelukkig zoiets nieuw te bezitten. Bedenk als je met een bandopnemer moest werken om je data te saven dit serieel gebeurde alsook het opladen en toch waren zij gelukkig. Met de diskette kon dan random opzoeken met tijdwinst en toen beseften wij welke evolutie de PC's meebrachten, maar konden niet voorzien wat de toekomst ons ging brengen (Kijk over wat wij nu beschikken).
pentiumelektronica amateurtje schreef:Mijn pctje heeft het ene weekje terug of iets meer begeven. Ik had gelukkig net nieuwe stukken besteld![]()
Hier even de specificaties :
3Ghz dual core (intel pentium 45nm)
2Gb ddr3 geheugen
Asus maximus extreme moederbord
1024Mb grafische kaart
En alles dat men voor de rest nodig heeft
Normaal ben ik ook niet zo voor pentium maar de nieuwe zijn goed, mijn vader had ook een pc met een petium dual core en die werkt goed dus ...dj jens schreef:pentiumelektronica amateurtje schreef:Mijn pctje heeft het ene weekje terug of iets meer begeven. Ik had gelukkig net nieuwe stukken besteld![]()
Hier even de specificaties :
3Ghz dual core (intel pentium 45nm)
2Gb ddr3 geheugen
Asus maximus extreme moederbord
1024Mb grafische kaart
En alles dat men voor de rest nodig heeft
mijn amds zijn binnen
(eigelijk heb ik er maar 1 maar beheer ze wel dus eigelijk ook van mij)
besteld:
1x 15'' tftf BenQ (hun laatste haha)
2x AMD X2 4400+ sAM2, 2x 2,2 Ghz. 1 Mb Cache
1x AMD 3Ghz
fotos zijn met mobiel gemaakt vandaar de lelijke kwaliteit
Hier in huis hebben wij :bertus schreef:Hallo,
Ik heb momenteel 3 pc's staan.
Een AMD 64X2 4800+ (2 x 2500MHz), 1 gig DDR2, 160 gig HD.
Een AMD 64 3200+ , 512 Mb DDR , 80 gig HD,
Een AMD 1600+ , 256 Mb DDR , 20 gig HD.
De laatste is mijn experimenteer pc waarop ik linux en BSD distributies op uitprobeer.
Groeten,
Bertus