Wat vind jij van de Elektor

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...Gezelligheid kent geen tijd...
Plaats reactie
Yoepie

Wat vind jij van de Elektor

Bericht door Yoepie »

Als 11 jarige jongen was ik geabonneerd op de Elex later op de elektuur
nu 30 jaar later heb ik weer een proef abonnement van 3 maanden genomen op de elektor en wat mij vooral op viel was dat er niet zo veel in staat een a twee grote projecten, hoop gebabbel, Als er gepraat word over microprocessors dan is het meestal over de AVR, source codes zie je helemaal niet, tenzij je 10 Eknikkers neerlegt.

Wat is jouw mening hier over...
Stynus
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Stynus »

Ik vind het niks meer tegenwoordig.
Heb daarom een tijdje geleden mijn abonnement opgezegd.
Met vriendelijke groet,
Stynus
http://www.elektronicastynus.be
reddevil

Bericht door reddevil »

Ik ga het zomernummer afwachten, als daar niets deftigs meer instaat verleng ik mijn abonnement ook niet meer.
Professioneel LED Temmer :twisted: alléé dat hoop ik.
cheeta

Bericht door cheeta »

ik hab na de slechte service het per direct stop gezet..

leveringen kwamen niet of te laat. ook de inhoud valt me erg tegen tegenwoordig.
dj jens
Contacteer:

Bericht door dj jens »

veel reclame, een hoop grote projecten en te complex. af en toe kocht ik een nummer. nu alleen nog maar zomer nummer
Mandy

Bericht door Mandy »

Ik heb Elektuur/Elektor altijd te moeilijk gevonden.
Edblum

Re: Wat vind jij van de Elektor

Bericht door Edblum »

Yoepie schreef:Als 11 jarige jongen was ik geabonneerd op de Elex later op de elektuur
nu 30 jaar later heb ik weer een proef abonnement van 3 maanden genomen op de elektor en wat mij vooral op viel was dat er niet zo veel in staat een a twee grote projecten, hoop gebabbel, Als er gepraat word over microprocessors dan is het meestal over de AVR, source codes zie je helemaal niet, tenzij je 10 Eknikkers neerlegt.

Wat is jouw mening hier over...
Ik heb geen abonnement op Elektor en dat is met een eigen internetaansluiting ook helemaal niet nodig. Veel sourcecode is meestal heel goed te downloaden als je jezelf registreert. Net als bij veel forums. En als het dan 10 Eknikkers kost (€1.20), word je daar dan arm van?
dj jens
Contacteer:

Bericht door dj jens »

àls je dat bij een code doet voor te bekijken wel ja... dat blad kost ook al 7 ballen. dan verwacht je wel dat je de sourche en artikel op de pc gratis mag downen...
Kaz'Duzar

Bericht door Kaz'Duzar »

Ik heb geen abbo, maar lees de elektor geregeld in o.a. in de bieb. Digitaal heb ik wel de hele reeks vanaf 95 en ik vind het erg handig en leerzaam om af en toe een artikel te lezen of als informatie bron te gebruiken bij projecten. Zeker als ik met een voor mij nieuw onderwerp aan de slag ga is het handig om als introductie een elektor artikel te lezen. Naarmate mijn elektronica kennis toeneemt ga ik ook veel meer artikelen waarderen.
De elektor is dus echt iets geworden voor studenten en afgestuurde elekrotechnici (muv de halfgeleidergids).
Plaats reactie