Ik heb een aantal problemen met mijn elektronica in mijn kamer.
Heb hier namelijk 2 stopcontacten zitten beide geaard.
Op een van de 2 heb ik een splitter zitten met daaraan:
computer
speakers
monitor
en wekkerradio
Wanneer ik een bureau lampje of ventilator (denk bijna elk apparaat wel) op aansluit en die vervolgens aan doe, gaat de usb hub (die in mijn computer zit) uit en weer aan (dit gebeurt niet elke keer) ook geven mijn boxen dan een kleine knal of ander geluidje. Vooral in de overgang van aan en uit, beginnen de boxen en mijn usb hub helemaal raar te doen en staat mijn computer ook even stil.
Ook kan ik met de gewone lamp (ook geaard) in mijn kamer de usb van de computer in de kamer ernaast uit doen als ik langzaam de schakelaar om zet.
Heeft iemand een idee of dit normaal is? of dat het hele systeem niet deugd?
Problemen met elektronica in huis
Heb ik ook
Dat heb ik ook ik denk dat het gewoon aan de stroomverbruik licht als je hem aan doet dat die een keer een aantal hoeveel heid stroom weg neemt. ik denk dat de lamp gewoon iets door spettert.
M.V.G.
M.V.G.
- deejayke
- Contacteer:
bij het inschakelen ontstaat er dender op het stopcontact. dender is storing en de storing komt op het net. bij zwaardere verbruikers mogelijk een kleine/korte spanningsval. een beetje goede netfilter zou je al heel wat op weg moeten helpen. en anders de multimedia op een aparte stroomgroep plaatsen.
Een spoel is als een vrouw, altijd tegen werken!
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro
theorie is wanneer je alles weet maar niets werkt. Praktijk is wanneer alles werkt maar je niet weet waarom. vaak gaan deze samen, niets werkt en niemand weet waarom
new >> www.ffxs.nl/DIY-elektro