hallo daar,
Ik heb een vraag met betrekking op een tv, namelijk de 25PT5302/00 met Chasisnr. MD1.2e AA.
Als ik een zender wil afstellen met de afstandbediening dan werkt dit niet. Ik kan wel in het menu komen. Het kiezen van de taal of andere dingen werkt niet met de originele afstandbediening! Iemand een idee?
alvast bedankt
Zenders afstelling met afstandbed. lukt niet
-
Mat Janssen
- Moderator

Het enige dat ik me kan voorstellen is dat je niet de orginele afstandbediening hebt of hij is kapot.Kun je wel andere zenders kiezen , geluid harder zachter, teletekst aan/uit andere pagina's
Heb je niet per ongeluk zoeen afstandbediening die alle merken aan kan als je een bepaalde code hebt ingegeven?
Want dan is hij Niet orgineel maae een kloon en die werken niet altijd op alles.
Heb je niet per ongeluk zoeen afstandbediening die alle merken aan kan als je een bepaalde code hebt ingegeven?
Want dan is hij Niet orgineel maae een kloon en die werken niet altijd op alles.
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd
Neej, het is wel degelijk de originele afstandbediening. Zenders kiezen, hard en zacht zetten is mogelijk. Teletekst kiezen is ook mogelijk. Idee?
Waarvoor het nodig is, is omdat sommige zenders beetje sneeuw achtig beeld zijn. Er zit een versterker op de antenne dus daar kan het niet aan liggen. Misschien de tuner in de tv?
Waarvoor het nodig is, is omdat sommige zenders beetje sneeuw achtig beeld zijn. Er zit een versterker op de antenne dus daar kan het niet aan liggen. Misschien de tuner in de tv?
-
Mat Janssen
- Moderator

Je kunt elke zenden nog "fine tunen" maar dat gaat alleen via het menu.
Dat met die versterker hoeft niet waar te zijn dat ligt eraan waar je die geplaatst hebt . Wanneer je de versterker aan het begin van de kabel hebt is dat waar maar als je de versterker aan het einde van de kabel hebt geplaatst vlak bij je tv dan versterk je de rommel die de kabel onderweg oppikt ook mee.
En de mogelijkheid dat de tuner kapot is is er natuurlijk ook een. Maar die zou ik als ik jou was bewaren tot het laatst.
Dat met die versterker hoeft niet waar te zijn dat ligt eraan waar je die geplaatst hebt . Wanneer je de versterker aan het begin van de kabel hebt is dat waar maar als je de versterker aan het einde van de kabel hebt geplaatst vlak bij je tv dan versterk je de rommel die de kabel onderweg oppikt ook mee.
En de mogelijkheid dat de tuner kapot is is er natuurlijk ook een. Maar die zou ik als ik jou was bewaren tot het laatst.
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd