scorebord ontwerpen
scorebord ontwerpen
dag,
ik heb als opdracht gekregen voor mijn eindwerk een scorebord te ontwerpen voor sportwedstrijden. die scorebord bestaat uit displays voor de score van de 2 ploegen (2cijfers elk), een teller voor het aangeven van de fouten (1 cijfer elk) en een viercijferig tijddisplay (minuten en seconden). de tijdsweergave bestaat uit een count-down teller met de mogelijkheid om 45, 20, 15 en 10 minuten in te stellen.
zou iemand mij aub willen helpen, want ik kan het schema echt niet vinden of ontwerpen.
bij voorbaat dank.
ik heb als opdracht gekregen voor mijn eindwerk een scorebord te ontwerpen voor sportwedstrijden. die scorebord bestaat uit displays voor de score van de 2 ploegen (2cijfers elk), een teller voor het aangeven van de fouten (1 cijfer elk) en een viercijferig tijddisplay (minuten en seconden). de tijdsweergave bestaat uit een count-down teller met de mogelijkheid om 45, 20, 15 en 10 minuten in te stellen.
zou iemand mij aub willen helpen, want ik kan het schema echt niet vinden of ontwerpen.
bij voorbaat dank.
-
JARI NETWORKS
er staan er verschillende op dit forum, klik maar zoeken en dan scorebord invoeren
http://pent.no/Vaer.aspx?ID=84337
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
600 MOH
tot nu toe koudste temp -29,9
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

Hier is dan het hex bestand (ingepakt) voor bovenstaande schakeling. Je hoeft het alleen nog maar in de chip te programmeren en je scorebord doet het.
- Bijlagen
-
- SCOREB~1.zip
- (2.17 KiB) 533 keer gedownload
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd
PIC
Hallo
Ik ben dit schema aan het maken voor mijn eindwerk en ik ben ver klaar. Maar om tijdens mijn verdediging van mijn eindwerk zou ik dat programma in assembler moeten kunnen uitleggen.. Mijn vraag is of jullie soms dat ASM-bestand van die file nog hebben? Zo ja, zou je het aub willen op het forum plaatsen zodat ik dat wat kan bestuderen.
Alvast bedankt !
Ik ben dit schema aan het maken voor mijn eindwerk en ik ben ver klaar. Maar om tijdens mijn verdediging van mijn eindwerk zou ik dat programma in assembler moeten kunnen uitleggen.. Mijn vraag is of jullie soms dat ASM-bestand van die file nog hebben? Zo ja, zou je het aub willen op het forum plaatsen zodat ik dat wat kan bestuderen.
Alvast bedankt !
-
fmrailroading
- Contacteer:
-
Mat Janssen
- Moderator

Ik heb nog wat gevonden tussen wat oude bestanden, ik hoop dat het deze was. In ieder geval heb je iets om mee te beginnen dan.
- Bijlagen
-
- scoreboard.zip
- scorebord
- (1.28 KiB) 414 keer gedownload
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd