Hallo allemaal,
ik heb een vraagje. Ik heb vandaag dit -> http://electriczone.extremerobotics.nl/3meng.htm audio mixertje gemaakt en hij doet het redelijk. Ik ben niet tevreden over het uitgangs vermogen.
op de uitgang heb ik een koptelefoon aangesloten, als er een cdspeler aangesloten is is het geluid vrij zacht, (met de potmeter helemaal open) Als ik de cdspeler zelf harder zet overstuurd het geluid. Ik wil dus een versterkertje bouwen dat ik tussen de uitgang en mijn koptelefoon kan zetten. Het lieft een versterkertje waarbij ik kan regelen hoe hard hij versterkt.
Ik wil er ook een tweede versterker op zetten als voorversterker voor een microfoon, dus tussen de microfoon en de potmeter, want toen ik een microfoon aansloot hoorde ik helemaal niets op mijn koptelefoon.
Wie kan me aan de schematjes voor de versterkertjes helpen, ik heb geen flauw idee welke het beste zijn voor deze toepassing. Het liefst met zo min mogelijk onderdelen, op de print van de mixer heb ik nog wat ruimte vrij dus daar wil ik de versterkertjes dan ook op zetten.
welke versterker
-
the waiter
- Contacteer:
-
Mat Janssen
- Moderator

Hier heb je een schemaatje van een electret microfoon voorversterkertje en een voorversterkertje wat je aan het einde kunt zetten als je een hoofdtelefoon erop aan wilt sluiten.
- Bijlagen
-
- voorversterker.GIF (2.83 KiB) 5878 keer bekeken
-
- microfoonvoorversterker.GIF (1.76 KiB) 5878 keer bekeken
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd
-
the waiter
- Contacteer:
-