subwoofer
subwoofer
ik wide graag weten hoe ik de subwoofer aan moet sluiten ik heb namelijk 2 subwoofer uitgangen op mijn radio 1xlinks 1x rechts maar ik heb maar 1 subwoofer moet ik dan de plus van het linker kanaal en de min van het rechter kanaal om van beide kanalen de bass te krijgen of hoe zit dat wie kan me helpen? het betrefd dus een autoradio en aangezien half nederland maar met 1 sub in de rondte rijdt en ik ook niet meer plek heb deze vraag
Laatst gewijzigd door carhifi op do 21 apr 2005, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mat Janssen
- Moderator

-
RiPKiP
- Contacteer:
Bass is voor links en rechts vrijwel gelijk, dit is waarom 1 subwoofer opzich genoeg is.
Als jij 2 uitgangen hebt kan je een subwoofer toch op 1 uitgang gebruiken? Je bent niet verplicht om alle uitgangen te gebruiken van je radio, je moet alleen niet de uitgangen gaan combineren zoals jij zei. Daarmee help je de eindtrap naar de knoppen
Als jij 2 uitgangen hebt kan je een subwoofer toch op 1 uitgang gebruiken? Je bent niet verplicht om alle uitgangen te gebruiken van je radio, je moet alleen niet de uitgangen gaan combineren zoals jij zei. Daarmee help je de eindtrap naar de knoppen