Wie kan ons helpen???????????
Probleem Texas Instr Rekenmachine TI-83 Plus
Probleem Texas Instr Rekenmachine TI-83 Plus
Wie kan ons helpen???????????
-
janvanbree2
- Contacteer:
die OS vervangen gaat wel maar dan moet het apparaat wel eerst werken...
PS kan ook zijn dat je batterijen (of een ervan) niet goed meer is.
PS kan ook zijn dat je batterijen (of een ervan) niet goed meer is.
ALE - Light & Sound - Sales & Rental - www.alelight.nl : Elektronica webshop in aanbouw!
-
RiPKiP
- Contacteer:
Kijk even naar het instellen van het contrast. Dit werd bij ons vroeger nog wel als geintje gedaan, zette je hem aan zag je niets, hadden ze het contrast op zijn laagst gezet. Dit is met een toets combinatie te verhogen weer.
iets + pijltje meende ik
Misschien staat het contrast fout? of idd even de batterije truck incl back up cell. Dit zorgt ook voor een reset van alles
iets + pijltje meende ik
Misschien staat het contrast fout? of idd even de batterije truck incl back up cell. Dit zorgt ook voor een reset van alles
Ik ken het grapje ook. Eerst druk je (eenmaal) op ON. Als je 2ND indrukt en dan de pijl naar boven of naar beneden indrukt zal het contrast veranderen van het scherm.RiPKiP schreef:Kijk even naar het instellen van het contrast. Dit werd bij ons vroeger nog wel als geintje gedaan, zette je hem aan zag je niets, hadden ze het contrast op zijn laagst gezet. Dit is met een toets combinatie te verhogen weer.
iets + pijltje meende ik
Hallo allemaal, dank voor jullie reactie
Al jullie tips mochten niet baten helaas. Heeft iemand misschien nog een andere tip?Bert schreef:Ik ken het grapje ook. Eerst druk je (eenmaal) op ON. Als je 2ND indrukt en dan de pijl naar boven of naar beneden indrukt zal het contrast veranderen van het scherm.RiPKiP schreef:Kijk even naar het instellen van het contrast. Dit werd bij ons vroeger nog wel als geintje gedaan, zette je hem aan zag je niets, hadden ze het contrast op zijn laagst gezet. Dit is met een toets combinatie te verhogen weer.
iets + pijltje meende ik