is er een mogelijkheid om een gemakkelijke schakeling (voor beginners) te maken en die niet te duur is, om de hoogte van een raket te bepalen.
help aub, is voor school
grtz
Heb 2 msn's dus darom een oude zonder afbeelding zegmaar en een 7.0 versie, Dit gaat er in de toekomst allemaal vanaf en het scherm gaat er af, Dan is hij klaar om als server te gebruiken!
the_raven_EAP schreef:mag ik ook nog serieuze antwoorden verwachten? of raden jullie mij een ander forum/site aan?
Grtz
Dit is wel een van de weinige forums die echt serieuze antwoorden geeft.
Ze geven alleen antwoord op de vraag.
Vraag je een hint, dan krijg je een hint.
Vraag je een compleet schema met uitleg en onderdelen lijst, dan krijg je dat ook.
Dus misschien een goede hint, vraag eens wat je precies wilt.
ik wilde niet ondankbaar klinken hoor
ik zoek dus idd een schakeling (een compleet schema met uitleg en onderdelen lijst) van een hoogtemeter voor de hoogte te meten van een raket (meter gaat mee in raket...).
bij de zoekfunctie stond dit: http://www.hartslagmetershop.nl/nl/dept_408.html
deze spullen zijn te duur (en ook niet echt precies wat ik zoek...).
Ik denk dat we ongeveer tot 20€ mogen gaan, als dit haalbaar is(?!?)
zoek eens op de site over bouw je eigen modelraket hier staat op hoe je met simpel gereedschap de hoogte vrj nauwkeurig kan bereken mits je hem kan volgen
the_raven_EAP schreef:dat is juist het probleem, probeer dat maar eens te volgen
+ raket vliegt wss niet perfect vertikaal omhoog...
anders had het vrij simpel geweest
Dubbele driehoeksmeting :p
Ik heb hier nog wel ergens een blad liggen met uitleg darvoor van een amateur raket vereniging als ik het vind dan scan ik het even in.
stynus hit de jackpot heb hier een hele map staan heb dit namelijk zelf gedaan. en had de luchthaven politie bijna op me dak aangezien die 175m haalde... we waren net school gebouw weer binnen kwam het busje aan zetten donker blauwe bus met zwaailichten..
zal even kijken of ik de bron nog kan vinden staat allemaal op internet
BOUW LICHT!
neem een koker van een rol kadopapier.
neem karton bord dat luchtige spul met luchtkamers voor de vleugels. zet hier rietjes overheen om ze uit te lijnen.
parachute moet je niet onderschatten mijne kwam er net niet uit.. helaas boem..
heb hier nog ergens cds liggen en de gehele documentatie map.
was voor me sector werkstuk van het vmbo-t. zo'n 3 jaar terug. site is nog niets veranderd zag ik maar daar staat alles duidelijk op.
motoren c of d klassement en hou minimaal 5 - 10 m afstand met starten.
Laatst gewijzigd door cheeta op do 29 mar 2007, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste cheeta, wanneer je snel achter elkaar post en daartussen is nog niet gereageerd, zoals hierboven, dan mag je de edit knop gebruiken en je bericht aanpassen.
Dank je!