Even een vraagje, mijn subwoofer (SP-PWR1) van mijn jvc set (XV-THR1E) valt steeds in protectie. Nu is ie al 3x weg geweest voor repatatie, maar hij blijft steeds dezelfde storing geven.
Als ik hem terug krijg dan doet ie het in het begin wel goed, maakt niet uit op welk volume, maar als hij dan eenmaal uitgevallen is, dan blijft hij ook uitvallen binnen 1 minuut.
Weet iemand wat deze storing zou kunnen zijn???
Een vraagje terug. Is de subwoofer een actieve? (heeft hij een eigen versterker).
Is de combinatie set en woofer al eens ter reparatie geweest?
Is er een inschakel volgorde bij een actieve woofer?
Groeten,
Bertus
Je hoeft niet alles te weten,als je het maar weet te vinden.
Als je iets vraagt lijk je misschien dom.
Als je niets vraagt blijf je dom.
Ik beantwoord geen vragen in PM's.
Dit gaat voorbij aan de ideeen van het forum,
het delen van informatie.
Ja is een actieve subwoofer en ja, de set is in zijn geheel ter reparatie geweest, maar daar was geconstateerd dat de fout echt in de sub zat, want ze hebben een zelfde model subw aan de versterker gehangen en deze bleef wel gewoon spelen.
Ondertussen hebben ze contact opgenomen met jvc (EINDELIJK) en de vertegenwoodiger zei dat hij nog nooit van dit probleem had gehoord. Nu moeten ze 1 of andere printplaat compleet vervangen maar die worden niet standaard geleverd door jvc, met andere woorden ik moet afwachten of ze er nog ergens 1 hebben liggen en dan maar hopen dat het daarmee opgelost is.
in ieder geval bedankt.
Complete print vervangen? is niet eens te bestellen bij jvc. de klacht is trouwens wel bekent hoor. er is zelfs een revisiekitje voor. er moeten een paar componenten vervangen worden en een kleine modificatie worden aangebracht. ik moet het even opzoeken, en zal je dan het bestelnr geven