Een USB naar tv out toestel

Zoek je iets? Plaats het hier!
Plaats reactie
Termike

Een USB naar tv out toestel

Bericht door Termike »

Ik zoek eigelijk een niet te duur TV out moduletje, kwaliteit hoeft niet extreem te zijn. Is vooral om home made video's en foto's van mijn bompa via zijn laptop op zijn tv te kunnen tonen. Die laptop van hem heeft geen TV-out, heeft enkel een vga out.

Ik had ergens een kabeltje gevonden via ebay voor een paar euro, vga naar svideo en cinch maar dit bleek later dus niet te werken. Jammer.

Maar is er een toestel dat dit kan? Heb al wel wat gezocht, maar alleen extreem dure oplossingen 100€+...

Merci
cheeta

Bericht door cheeta »

een nieuwe moderne tv met vga in :P?

nadeel van tv signaal is dat het downscalen van pc naar tv zoveel kwaliteits verlies oplevert...
mail: cheeta [AT} derbi-club *PUNT! com
msn: awinius {AT! derbi-club ^PUNT# com
Cheaptronics
Contacteer:

Re: Een USB naar tv out toestel

Bericht door Cheaptronics »

Termike schreef:Ik zoek eigelijk een niet te duur TV out moduletje, kwaliteit hoeft niet extreem te zijn. Is vooral om home made video's en foto's van mijn bompa via zijn laptop op zijn tv te kunnen tonen. Die laptop van hem heeft geen TV-out, heeft enkel een vga out.

Ik had ergens een kabeltje gevonden via ebay voor een paar euro, vga naar svideo en cinch maar dit bleek later dus niet te werken. Jammer.

Maar is er een toestel dat dit kan? Heb al wel wat gezocht, maar alleen extreem dure oplossingen 100€+...

Merci

hallo,

Kijk eens op http://www.cheaptronics.nl
Plaats reactie