Ik zoek eigelijk een niet te duur TV out moduletje, kwaliteit hoeft niet extreem te zijn. Is vooral om home made video's en foto's van mijn bompa via zijn laptop op zijn tv te kunnen tonen. Die laptop van hem heeft geen TV-out, heeft enkel een vga out.
Ik had ergens een kabeltje gevonden via ebay voor een paar euro, vga naar svideo en cinch maar dit bleek later dus niet te werken. Jammer.
Maar is er een toestel dat dit kan? Heb al wel wat gezocht, maar alleen extreem dure oplossingen 100€+...
Merci
Een USB naar tv out toestel
-
Cheaptronics
- Contacteer:
Re: Een USB naar tv out toestel
Termike schreef:Ik zoek eigelijk een niet te duur TV out moduletje, kwaliteit hoeft niet extreem te zijn. Is vooral om home made video's en foto's van mijn bompa via zijn laptop op zijn tv te kunnen tonen. Die laptop van hem heeft geen TV-out, heeft enkel een vga out.
Ik had ergens een kabeltje gevonden via ebay voor een paar euro, vga naar svideo en cinch maar dit bleek later dus niet te werken. Jammer.
Maar is er een toestel dat dit kan? Heb al wel wat gezocht, maar alleen extreem dure oplossingen 100€+...
Merci
hallo,
Kijk eens op http://www.cheaptronics.nl