http://img264.imageshack.us/my.php?imag ... utrhm5.jpg
Is dit een thermozekering ( niet letten op mijn slechte photoshop skills - normaal zijn dat rechte lijnen .. ) of een verwarmingsweerstand?
Thermo right?
Een klein autovraagje ook
Weet iemand in welke positie van het contract 30,x,15 gelijk een plus krijgen?
Dat is toch gewoon starten nietwaar?
laatste vraagje..
Als men een spanningsverlies wil meten.. Waarop moet je dan letten?
mvg
'n paar vraagjes
-
Audio system
-
Mat Janssen
- Moderator

Als ik zoiets zie dan denk ik het eerstan aan een verwarmings element.
Een thermozekering dat is er iets ingetekend wat kapot kan.
Ik denk ja, bij kontakt aan ook spanning op de 15 pen.
Dat je goed meet. echt de meetpennen zetten bij het begin en het echte eind van die draad zodat je alles meeneemt, ook de eventuele kontakt overgangen van pluggen enz.
Een thermozekering dat is er iets ingetekend wat kapot kan.
Ik denk ja, bij kontakt aan ook spanning op de 15 pen.
Dat je goed meet. echt de meetpennen zetten bij het begin en het echte eind van die draad zodat je alles meeneemt, ook de eventuele kontakt overgangen van pluggen enz.
signature ruimte te huur 
Verhuurd
Verhuurd
-
Audio system
hmm misschien heb je gelijk mat janssen maar ik moet er mijn mening mss even ook erbij verklaren.
Ik heb ooit tekenlessen moeten doen over zulke symbolen en als thermische zekering voor een motor hadden we ook zoiets getekend alleen wat anders
het was zo
..._
_|..|_
dat was het zymbool (zonder puntjes natuurlijk) om een termische zekering te tekenen.
misschien vind ik er iets van terug in mijn boeken maar dat zal pas voor morgenavond zijn.
ik moet studeren.
grtz
Ik heb ooit tekenlessen moeten doen over zulke symbolen en als thermische zekering voor een motor hadden we ook zoiets getekend alleen wat anders
het was zo
..._
_|..|_
dat was het zymbool (zonder puntjes natuurlijk) om een termische zekering te tekenen.
misschien vind ik er iets van terug in mijn boeken maar dat zal pas voor morgenavond zijn.
ik moet studeren.
grtz