Kenwood keukenrobot
Kenwood keukenrobot
Beste,
Schakeling van een oude keukenrobot Kenwood major A707A ik heb ze zo goed mogelijk overgenomen en stuur ze in bijlage:
mijn probleem, er zat een sturing(vermoedelijk een triac nr is 71713.
ik kan daar nergens iets van vinden, men zegt mij dat ik een triac BTA08-600B kan gebruiken, maar ik heb de behuizing van het vroegere komponent niet en weet niet hoe koppelen.
Er is ook een draad gelost en daarmee weet ik ook niet waareen.
Het zou mij veel plezier doen als jullie mij konden helpen.
Bij voorbaat van harte dank
Julius
Schakeling van een oude keukenrobot Kenwood major A707A ik heb ze zo goed mogelijk overgenomen en stuur ze in bijlage:
mijn probleem, er zat een sturing(vermoedelijk een triac nr is 71713.
ik kan daar nergens iets van vinden, men zegt mij dat ik een triac BTA08-600B kan gebruiken, maar ik heb de behuizing van het vroegere komponent niet en weet niet hoe koppelen.
Er is ook een draad gelost en daarmee weet ik ook niet waareen.
Het zou mij veel plezier doen als jullie mij konden helpen.
Bij voorbaat van harte dank
Julius
- Bijlagen
-
- 100_2045.JPG (34.84 KiB) 17297 keer bekeken
Hallo Bert,
Ik heb geprobeerd van de schakeling terug over te tekenen, hetgeen erg ingewikkeld is, ik ben een fout tegengekomen en dat is dat aan de motor vier draden toekomen, geel, blauw roos en rood, de rest is allemaal juist.
Mijn vraag is ook, het component dat er op stond, is dat wel een triac, kan dat geen soort voltregulator zijn soms, ik weet het niet.
In bijlage stuur ik de foto's.
Hopelijk kan je er aan uit.
beste groeten
Julius
Ik heb geprobeerd van de schakeling terug over te tekenen, hetgeen erg ingewikkeld is, ik ben een fout tegengekomen en dat is dat aan de motor vier draden toekomen, geel, blauw roos en rood, de rest is allemaal juist.
Mijn vraag is ook, het component dat er op stond, is dat wel een triac, kan dat geen soort voltregulator zijn soms, ik weet het niet.
In bijlage stuur ik de foto's.
Hopelijk kan je er aan uit.
beste groeten
Julius
- Bijlagen
-
- 100_2050.JPG (82.06 KiB) 17221 keer bekeken
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

- Stynus
- Site Admin

- Contacteer:
Even erbij zeggen hoe het in paint kan:
(even uit de faq van schematheek gecopieerd)
(even uit de faq van schematheek gecopieerd)
Dit kan makkelijk in paint gedaan worden. Open de foto in paint en klik op "afbeelding" dan "uitrekken en hellen", vervolgens bij uitrekken bij allebei de vakjes 50 (of meer/minder afhankelijk van de foto) invullen. Dan ok klikken en opslaan. Als je de originele foto wil bewaren kan je best opslaan als nemen en een nieuwe bestandsnaam. Let wel op dat er dan een bestandsformaat wordt genomen dat hier ondersteund is.
-
Mat Janssen
- Moderator

-
Mat Janssen
- Moderator

keukenrobot
Dag allemaal,
Ik heb een triac BTA08-600B geplaatst en geen regeling, de motor draaid op zijn max, weten jullie wat mij te doen staat??
julius
Ik heb een triac BTA08-600B geplaatst en geen regeling, de motor draaid op zijn max, weten jullie wat mij te doen staat??
julius